Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و دستور اجرایی رییس جمهور آمریکا برای محافظت از مجسمه‌های دوران برده داری از جمله تحولات مهم جهان طی ساعات گذشته هستند. تاریخ انتشار: 08:15 - 07 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۳۹۵

خبرگزاری میزان - مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های جهان در ساعات گذشته به شرح زیر است:

*شمار تلفات و مبتلایان ویروس کرونا

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سطح جهان به ۹ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۹۶۳ نفر افزایش یافته و ۴۹۶ هزار و ۸۶۶ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون ۵ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۸۴۰ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا در سطح جهان بهبود یافته اند.

*حمله رژیم صهیونیستی به غزه

شامگاه جمعه رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که آژیر خطر در شهرک‌های اطراف نوار غزه به صدا در آمده و یک فروند راکت از نوار غزه به سمت این شهرک‌ها شلیک شده است.

ساعاتی پس از شلیک این راکت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک پست دیده بانی نیرو‌های مقاومت فلسطین را در نوار غزه هدف قرار دادند.

*دستور اجرایی ترامپ برای محافظت از مجسمه‌ها

همزمان با ادامه تظاهرات ضد نژاد پرستی در شهر‌های آمریکا و پایین کشیدن مجسمه‌های نماد برده داری، «دونالد ترامپ»، رییس جمهور این کشور، دستور اجرایی محافظت از مجسمه‌ها را امضا کرده است.

بر اساس این دستور، افرادی که اقدام به تخریب مجسمه‌ها کنند با حبس‌های طولانی مدت مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: هشدار درباره الحاق کرانه باختری/ همکاری امارات و رژیم صهیونیستی مقابله پدافند هوایی سوریه/ تنش ترامپ و توییتر *واشنگتن دی سی؛ پنجاه و یکمین ایالت آمریکا

مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه جمعه طرح تبدیل واشنگتن دی سی به پنجاه و یکمین ایالت آمریکا را با ۲۳۲ رای موافق در برابر ۱۸۰ رای مخالف به تصویب رساند.

*اروپا ورود اتباع آمریکایی را ممنوع می‌کند

اتحادیه اروپا از روز نخست ماه جولای مرز‌های خود را به روی مسافران خارجی باز خواهد کرد، اما اتباع آمریکایی حق ورود به خاک آمریکا را نخواهند داشت. اروپا می‌گوید که آمریکا موفق به مهار ویروس کرونا نشده است.

*عوامل خارجی پشت پرده آشوب در لبنان

«محمد فهمی»، وزیر کشور لبنان می گوید که دستگاه های امنیتی خارجی در پشت پرده ایجاد آشوب در این کشور در جریان ناآرامی های اخیر قرار داشته اند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل آمریکا رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی دستور اجرایی ویروس کرونا مجسمه ها نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی را بدانند

همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دریافت 73 MB

تدوینگر: اسماعیل گلرخ

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • ویدیو/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی را بدانند
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد