Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ محمدعلی آدینه لو رئیس پلیس فتا استان زنجان گفت: باعنایت به اینترنتی شدن ثبت‌نام و پیش‌ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس و خرید کتب درسی، برخی از افراد سودجو با سواستفاده از این موقعیت با ترفند‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری از افراد می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تاکید کرد: با عنایت به افزایش تبلیغات اغوا کننده تحت عناوین «ثبت نام مدارس دولتی و غیرانتفاعی» در فضای مجازی به خصوص در شبکه‌های اجتماعی، والدین برای ثبت نام اینترنتی فرزندان خود از طریق وب سایت رسمی آموزش و پرورش اقدام نمایند و از هرگونه ثبت نام در سایت‌های اینترنتی متفرقه و غیرمجاز خودداری نمایند.

رئیس پلیس فتا زنجان گفت: والدین در هنگام ثبت نام اینترنتی فرزندان خود حتماً آدرس وب سایت ارائه شده از سوی آموزش و پرورش را به صورت دستی وارد نموده و به گزینه‌های نمایش داده شده در موتور جستجوی خود اعتماد نکنندو به اطلاعیه‌های صادر شده از سوی اداره آموزش و پرورش توجه نموده و هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلاهبرداری اینترنتی دانش آموزان پلیس فتا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی، ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: مهمترین دغدغه‌های فرهنگی امروز، آسیب‌های اجتماعی است که نگاه عمقی به آن نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش می‌تواند این آسیب‌ها را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه حوزه آموزش و پرورش در کنار هم دارای اهمیت هستند، عنوان کرد: در سال‌های اخیر به اندازه نیاز به مقوله پرورش پرداخته نشده است و باید این عقب‌ماندگی جبران شود.

استاندار زنجان معلمان را شریف‌ترین قشر جامعه خواند و گفت: استاد رضا روزبه به عنوان یکی از مشاهیر زنجان، فرد پرورش‌یافته مکتب اهل‌بیت (ع) بود و انسان‌های بسیاری همچون خود را تربیت کرد و باید برای تربیت نسل آینده نیز این مسیر را طی کنیم.

وی با بیان اینکه زنجان در بسیاری از بخش‌ها سرآمد است، تصریح کرد: باید در حوزه آموزش نیز رتبه خود را به کمتر از ۱۰ در کشور برساند و دانش‌آموزان با دانش و با مهارت را به جامعه تحویل دهد.

افشارچی در مورد برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های تابستانی و اهمیت مقوله پرورش ابراز کرد: باید در تابستان امسال با تقویت فعالیت‌های پرورشی دانش‌آموزان را متفاوت از آنچه بودند تحویل دهیم.

وی بر گسترش عدالت آموزشی در سطح استان تأکید کرد و افزود: باید امکانات آموزشی و ورزشی در همه نقاط استان و مناطق محروم فراهم شود.

کد خبر 6098030

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند