Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادری بنی از برگزاری طرح جشن خانگی روز ملی دختر به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) توسط کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها بن خبر داد و گفت: این طرح با عنوان «فدای دخترم» در فضای مجازی برگزار می شود.

«جواد نادری بنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه کرامت کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها مسجد امام حسین (ع) بن به دلیل پیشگیری و مقابله با کرونا برنامه های این ایام را به صورت مجازی برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها مسجد امام حسین (ع) بن ادامه داد: آذین بندی مسجد و محله، برگزاری گروه سرود خیابانی، نمایشگاه های کتاب و عکس در فضای مجازی و مولودی خوانی از جمله برنامه های کانون کریم آل طاها بن به مناسبت دهه کرامت است.

 

وی از برگزاری طرح جشن خانگی روز ملی دختر به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) توسط کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها بن خبر داد و گفت: این طرح با عنوان «فدای دخترم» در فضای مجازی برگزار می شود.

 

نادری بنی تصریح کرد: علاقه مندان باید تصویر جشن های خانگی خود را در فضای مجازی منتشر کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها مسجد امام حسین (ع) بن ادامه داد: به آثار برتر ارسالی جوایز نفیسی از سوی کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها مسجد امام حسین (ع) بن اهدا می شود.

 

وی ابراز کرد: برنامه های دهه کرامت امسال با شعار «خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت (ع)» برگزار می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: فدای دخترم دهه کرامت فضای مجازی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود