Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار زاینده رود گفت: به دلیل ظرفیت بالا و موقعیت مناسب، شهر زاینده‌رود به عنوان شهر میزبان برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی ورزش‌های سه گانه کشور انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل توکلی در جمع مسئولان شهرستان لنجان با اشاره به امکانات طبیعی و جغرافیایی شهر زاینده‌رود در حوزه گردشگری، اظهار کرد: این شهر به واسطه برخورداری از طبیعت بکر و همچنین قرار گرفتن در بستر رودخانه زاینده‌رود و دریاچه مصنوعی قایقرانی از موقعیت مناسبی برای برگزاری مسابقات مختلف از جمله ورزش‌های سه گانه برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در سال ۹۶ مسابقات کشوری ورزش‌های سه گانه از کیش به شهر ساحلی زاینده‌رود منتقل شد و متعاقب آن ورزشکاران و تیم‌های حاضر در آن دوره از کیفیت برگزاری مسابقات رضایت داشتند.

شهردار زاینده‌رود با بیان اینکه این شهر ساحلی به عنوان پایگاه مرکزی ورزش‌های سه‌گانه ایران انتخاب شده است، تصریح کرد: در مجمع سالیانه ورزش‌های سه گانه به میزبانی استان اصفهان، شهر زاینده‌رود به عنوان میزبان برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی این رشته ورزشی انتخاب شده است.

توکلی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی نیازمند تأمین زیرساخت‌ها است به همین دلیل با باشگاه سپاهان در این مورد رایزنی کردیم.

وی با بیان اینکه وجود دریاچه قایقرانی در حریم شهر زاینده‌رود زمینه مناسبی برای برگزاری مسابقات ورزش‌های آبی از جمله قایق‌رانی ایجاد کرده است، ابراز امیدواری کرد: کارخانه ذوب آهن نیز که در جوار شهرستان لنجان واقع شده به کمک هیئت ورزش‌های سه گانه بشتابد تا بتوانیم با تأمین زیرساخت‌های لازم میزبان خوبی برای مسابقات شنا، دوچرخه و دو میدانی باشیم.

کد خبر 430689

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری مدیران شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری شهر فرهنگ شهروندی زاینده رود ورزش سه گانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ورزش های سه گانه برگزاری مسابقات شهر زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که خبری در خصوص قهرمانی یک ورزشکار در رشته فیتنس چلنج با وزن 118 کیلوگرم منتشر شد! البته این ورزشکار در زمان مسابقه 118 کیلو نبود و با حدود 6 ماه تمرین و کاهش وزن 35 کیلوگرمی توانسته بود آمادگی حضور در مسابقات داخلی و بین المللی را کسب کند.

سید مجید قریشی که سال گذشته در مسابقات جهانی قرقیزستان با 40 سال سن یک طلا و دو برنز در بخش های مختلف رشته فیتنس چلنج کسب کرد، دو مسابقه دیگر را هم در سال 1402 تجربه کرد. این ورزشکار که حالا با 73 کیلوگرم وزن و 45 کیلو کاهش وزن نسبت به آغاز ورزش خود، برای مسابقات بین المللی رومانی می شود، یک نقره در جام جهانی اسپانیا و دو برنز در مسابقات بین المللی ترکیه کسب کرد.

قریشی با اشاره به اتفاقاتی که سال گذشته برایش رخ داد، گفت: "سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشتم و چندین مدال در مسابقات بین المللی و جهانی کسب کردم. من تازه انگیزه گرفته ام و در 41 سالگی می خواهم به خیلی از افراد به ویژه آنهایی که اضافه وزن دارند، ثابت کنم که هیچ وقت برای شروع کردن ورزش حتی در سطح قهرمانی دیر نیست."

وی که حالا به عرصه داوری هم ورود کرده، اضافه کرد: "در کنار ورزش توانستم دوره های داوری را هم پشت سر گذاشته و بعد از قبولی در تست های مدنظر دفترچه داوری بین المللی را هم بگیرم. دو هفته دیگر به رومانی می روم و آنجا هم به عنوان داور حاضر خواهم بود. حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2024 در مغولستان و قهرمانی جهان به میزبانی ایران هم از دیگر برنامه هایم برای سال جاری است."

دیگر خبرها

  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود