Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@19:41:51 GMT

ورود موتور سیکلت ممنوع

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۵۹۷۱

ورود موتور سیکلت ممنوع

موتور سیکلت به تنهایی یک وسیله نقلیه تک نفره به شمار می آید. اما در پاییتخت گاها ماهیت خود را تغییر داده و به استفاده های مختلف برمی آید. حمل مسافر، حمل اثاث و وسیله ای برای سریع تر رسیدن برخی از موارد استفاده ی موتور سیکلت است که امروزه به علت ترافیک مناطق پر تردد تهران به کار گرفته می شود. گزارش پیش رو به برخی از معضلات رانندگان موتور سیکلت می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارک کردن موتور ها در زیر پل های هوایی باعث بر هم زدن نظم تردد عابران می شود. تردد در خط ویژه یکی از تخلف های روزانه ی موتور سیکلت ها است. پارک کردن موتور سیکلت در هر جای ممکن حتی در محل توقف دوچرخه های بی دود! حمل اسباب سنگین برای موتورسیکلت ها یکی از مشاهدات روزانه است که صاحبان بار برای دادن کرایه کمتر از پیک های موتور سوار استفاده می کنند. بی نظمی در قفل کردن موتور سیکلت و رها کردن کلاه کاسکت باعث دزدی و سرقت های بسیار می شود. عدم استفاده از کلاه کاسکت خصوصا در فصل گرما تردد موتورسواران از خط ویژه ی اتوبوس یکی از مشاهدات روزانه ی شهروندان است. با وجود تابلو پارک کردن موتور سیکلت ممنوع اما همچنان شاهد پارک موتور ها در پیاده رو هستیم. تردد در خط ویژه یکی از تخلف های روزانه ی موتور سیکلت ها است. تردد در خط ویژه یکی از تخلف های روزانه ی موتور سیکلت ها است. جلو تر آمدن موتورسواران از خط چراغ قرمز باعث بر هم زدن نظم عبور و مرور عابران می شود. حمل اسباب سنگین برای موتورسیکلت ها یکی از مشاهدات روزانه است که صاحبان بار برای دادن کرایه کمتر از پیک های موتور سوار استفاده می کنند. عدم استفاده از کلاه کاسکت خصوصا در فصل گرما ورود ممنوع در موتورسواران یک امر بدیهی به شمار می آید! تردد موتور سواران از لاین کندرو خیابان ها باعث تصادفات بسیار آنها با رانندگان تاکسی می شود که به هنگام پیاده کردن مسافر در کنار خیابان توقف دارند. با وجود تابلو پارک کردن موتور سیکلت ممنوع اما همچنان شاهد پارک موتور ها در پیاده رو هستیم. با وجود تابلو پارک کردن موتور سیکلت ممنوع اما همچنان شاهد پارک موتور ها در پیاده رو هستیم. تغییر مسیر موتورسواران در هنگام ترافیک سبب بیشتر شدن ترافیک سواری ها می شود. پارک کردن موتور سیکلت در هر کجا. حتی در زیر علامت هشدار خطر ریزش ساختمان! حمل اسباب سنگین برای موتورسیکلت ها یکی از مشاهدات روزانه است که صاحبان بار برای دادن کرایه کمتر از پیک های موتور سوار استفاده می کنند. ورود موتور سیکلت ممنوع

منبع: آنا

کلیدواژه: پیاده رو موتورسیکلت خط ویژه موتوری موتور سیکلت ممنوع ی موتور سیکلت موتور ها خط ویژه ی سیکلت ها روزانه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟

ایرج شاه ملکی، با بیان اینکه هدف مدارس از راه دور پوشش تحصیلی «دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل» است گفت: دانش‌آموز زیر ۱۸ سالی می تواند در مدارس از راه دور ثبت نام کند که مجوزی با عنوان «کمیسیون خاص» با توجه به شرایط جسمی، روحی، مالی، بیماری، دوری راه و صعب العبور بودن مسیر، داشته باشد.

وی با بیان اینکه تحصیل در مدارس از راه دور برای دانش آموزان زیر ۱۸ سال واجب التعلیم راحت نیست، محدودیت دارد و منطقه یا آموزش و پرورش باید تاییدکننده شرایط دانش آموز باشد افزود: برای دانش آموز بالای هجده سال تحصیل در مدارس از راه دور هیچ ممنوعیتی ندارد.

مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور وزارت آموزش و پرورش در خصوص تحصیل دختران ازدواج کرده نیز ادامه داد: این افراد می توانند در شیفت عصر مدارس دولتی، از راه دور، بزرگسالان تحصیل کنند. همچنین آیین نامه اجرایی هم به آن ها اجازه داده با رعایت ملاحظاتی در مدارس روزانه ادامه تحصیل دهند.

شاه ملکی با اشاره به اینکه برای دانش‌آموزان زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برای سه ترم، ثبت نام و همچنین نیم سال تحصیلی داریم گفت: برای ترم مهر ماه، بهمن و دوره تابستان امکان ثبت نام برای دانش آموزانی که شرایط ثبت نام دارند، وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدرک مدارس از راه دور همچون مدرک مدارس عادی است عنوان کرد: حتی قبولی تحصیل دانش آموزان از راه دور را در رشته پزشکی نیز داشته‌ایم.

مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که نیروی آزاد «گزینش شده»، ملاک فعالیت معلمان در این مدارس است.

شاه ملکی اظهار کرد: شهریه ثابت هرسال نسبت به سال قبل تغییر می‌کند، مبلغ سال تحصیلی جاری، ۲۴۰ هزار تومان بابت «شهریه ثابت» در سراسر کشور اعلام شده بود اما «شهریه متغیر» واحد درسی به خود استان‌ها واگذار شده که براساس شرایط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تعیین می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟