Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مجتبی دانشور مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در تشریح جزئیات نامزدی تهران در بین ۱۱ شهر دوستدار کودک از سوی کمیته مشترک یونیسف گفت: یازده سال پیش شورای شهر طرحی را به تصویب رساند که بر اساس آن الزام‌هایی برای تبدیل شهر تهران به شهر دوستدار کودک تبیین شد و از آن زمان تا به امروز این مصوبه فراز و فرود‌هایی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران افزود:اصل این طرح بر این پایه بود که شهر تهران به شهری دوستدار کودک از طریق مناسب سازی و فرهنگ سازی بدل شود تا کودکان احساس آرامش کنند.

دانشور ادامه داد: با تاکید بر این نکته که دبیرخانه این مصوبه در اداره کل آموزش‌های شهروندی در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تشکیل شد گفت: تاسیس خانه کودک در بیش از ۲۷۰ سرای محله، در ایستگاه‌های مترو و پایانه‌های اتوبوسرانی و پارک‌های ترافیکی از جمله اقدام‌های مدیریت شهری در این زمینه بود.

او با اشاره به این نکته که برای رسیدن به شهر دوستدار کودک راه بسیاری داریم، گفت: ما در اداره کل آموزش‌های شهروندی به همراه یونیسف و وزارت کشور مذاکراتی داشتیم و طرح شهر دوستدار کودک را به طرح محله دوستدار کودک تغییر دادیم و در این مسیر نیز پنج محله فدک، صاحب الزمان، نیلوفر، شهرآرا و گلستان به عنوان محله‌های آزمایشی اجرای طرح انتخاب شدند.

مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران ادامه داد: تدوین شاخص‌های موجود ما را نسبت به شهر‌های دیگر مانند اصفهان پیش انداخت و امروز تهران در بین۱۱ شهر دوستدار کودک در طرح یونیسف قرار دارد.

دانشور در پاسخ به این سوال که زمان و شکل انتخاب شهر دوستدار کودک به چه شکل است گفت: مدت زمان مشخص شده است تا شهر‌ها در آن زمان طرح‌های خود را به سرانجام برسانند و پس از آن شهر دوستدار کودک در جهان از بین ۱۱ نامزد انتخاب می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری یونیسف شهر دوستدار کودک شورای شهر شهرداری یونیسف شهر دوستدار کودک کل آموزش های شهروندی شهر دوستدار کودک شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان مازندران با اشاره به اینکه شهروندان میتوانند با ارائه یکی از ۵ مدرک هویتی که در کتاب قانون انتخابات نوشته شده با آن در رای گیری شرکت کنند، گفت: بعد از احراز هویت شهروندان صندوق‌های الکترونیکی یک کارت به شهروندان ارائه می‌دهند و افراد پس از حضور در پای دستگاه با مشاهده چهره کاندیدا‌ها می‌توانند فرد مورد نظر را انتخاب کنند.

شهابیان همچنین یکی از مزایای صندوق‌های الکترونیکی را برای افراد کم سواد و بی‌سواد دانست و افزود: این افراد می‌توانند با رویت چهره کاندیدا فرد مورد نظر را انتخاب کنند تا دیگر مثل سنوات گذشته شبهه‌ای در آن نباش.

 وی یکی دیگر از مزایای این سیستم را تجمیع آرا دانست و افزود: در شمارش آرای الکترونیکی هیچ اشتباهی رخ نمی‌دهد و دستگاه صورت جلسه کل آرا را به صورت چاپی تحویل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • یونیسف: ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
  • ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ