Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@22:50:43 GMT

خواسته جدید مرکل از اتحادیه اروپا

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۶۱۷۷

صدراعظم آلمان شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در جهان را "چالشی با ابعاد بی‌سابقه" خواند و از اعضای اتحادیه اروپا خواست تا اقتصاد خود را احیا و بازارهای داخلی را حفظ کنند و یک جبهه‌ی متحد را در سراسر جهان به نمایش بگذارند. ناطقان: به نقل از خبرگزاری رویترز آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان همزمان با نزدیک شدن عهده‌داری ریاست اتحادیه اروپا توسط آلمان از اول ماه ژوئیه اعلام کرد که این کشور می‌بایست آماده "اتحاد و همبستگی هرچه بیشتر" با سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صدراعظم آلمان شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در جهان را "چالشی با ابعاد بی‌سابقه" خواند و از اعضای اتحادیه اروپا خواست تا اقتصاد خود را احیا و بازارهای داخلی را حفظ کنند و یک جبهه‌ی متحد را در سراسر جهان به نمایش بگذارند.

وی افزود: «من فکر می‌کنم که کشورهای عضو در چنین شرایط فوق‌العاده‌ای علاقه به همکاری در زمینه‌های مشترک داشته باشند.»

مرکل گفت: «آلمان از نادیا کالوینو، وزیر اقتصاد اسپانیا برای سرپرستی گروه اروپایی وزرای دارایی منطقه اقتصادی یورو حمایت می‌کند اما تصمیم نهایی به عهده اتحادیه اروپا است.» منبع: ایسنا برچسب ها: مرکل ، اتحادیه اروپا ، المان ، همبستگی ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مرکل اتحادیه اروپا المان همبستگی ناطقان اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه و آژانس انکشاف و همکاری سوئیس 20 میلیون یورو را برای توانمندسازی جوامع محلی و کاهش اثرات منفی تغییرات آب و هوایی به افغانستان کمک می کند.

در این اعلامیه آمده است ۱۵ میلیون یورو این کمک‌ها‏ از سوی اتحادیه اروپا و ۵ میلیون دیگر آن از سوی آژانس انکشاف و همکاری سوئیس در اختیار نهاد افغان‌اید و شرکایش قرار خواهد گرفت.

اتحادیه اروپا همچنین افزوده است این کمک‌ها به افراد آسیب دیده در چهار ولایت افغانستان اختصاص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • آلمان: اروپا باید به یک اتحادیه امنیتی تبدیل شود
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟