Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای این طرح برای زندانیان حائز شرایط قانونی اظهار داشت: اجرای طرح پابند الکترونیک، صرفنظر از ایجاد تغییرات در سبک، نوع و کیفیت اجرای نظارت‌های لازم بر زندانیان، مزایای فراوانی برای فرد زندانی و خانواده وی دارد.

وی با بیان اینکه طرح مزبور برای محکومان مالی و زندانیان غیرخطرناک اجرا می شود، افزود: محدوده تردد مددجویان زیر پوشش این طرح توسط قاضی تعیین می شود و حتی این افراد در مقاطعی می توانند از مرخصی نیز برخوردار شده و محدودیت آنان برای حضور در محدوده خاص برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از طرفی اعمال مراقبت‌های الکترونیک این پابندها در فضای فیزیکی خارج از زندان، می‌تواند باعث کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها شده و فرصتی را برای اصلاح رفتار در اختیار این زندانیان قرار دهد.

محمدی اظهار داشت: علاوه بر اجرای طرح پابند الکترونیکی در زندان های خراسان شمالی، برخی مجازات های جایگزین از جمله خدمات اجتماعی نظیر درختکاری، تغذیه وحوش، پاکسازی شهر نیز با توجه به جرائم ارتکابی ممکن است توسط قضات برای مددجویان درنظر گرفته شود.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی با بیان اینکه ۱.۶۵ درصد از زندانیان این استان کمتر از ۱۸ ساله هستند، افزود: ۲۰ درصد از مددجویان بین ۱۸ تا ۲۵ سال و ۶۲ درصد نیز ۲۶ تا ۴۵ سال دارند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی اظهار داشت: از هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان ۸۶۴ هزار نفری ۲۰۵ نفر زندانی هستند و همچنین به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ۳۶۵ نفر ورود به زندان ها دارند.

در هر یک از شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین یک زندان وجود دارد و یک کانون اصلاح و تربیت و یک بازداشتگاه نیز در بجنورد دایر است.

برچسب‌ها بجنورد سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور خراسان شمالی پابند الکترونیکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور خراسان شمالی پابند الکترونیکی بجنورد سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور خراسان شمالی پابند الکترونیکی خراسان شمالی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند

زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، زلزله ای به بزرگی 4.2 در عمق 8 کیلومتری تیتکانلو استان خراسان شمالی را به لرزه درآورد.

خبر در حال تکمیل

دیگر خبرها

  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • قم، پیشرو در تربیت معلمان پرورشی
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • خراسان شمالی لرزید
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد