Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:37:12 GMT

سرانه فضای سبز منطقه ۲۲ بیش از ۳ هزار متر مربع است

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۶۷۰۷

سرانه فضای سبز منطقه ۲۲ بیش از ۳ هزار متر مربع است

به گزارش خبرنگار مهر، علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ در مراسم امضای تفاهم نامه میان شهرداری تهران و شرکت آب و فاضلاب شهر تهران با یادآوری این نکته که توسعه تصفیه خانه فاضلاب در منطقه ۲۲ از سال ۹۰ مورد توجه بوده است. و پس از بررسی های اولیه شورای شهر تهران در سال ۹۱ مصوبه‌ای در این حوزه داشت گفت: این طرح برای اجرا مشکلاتی داشت تا اینکه در سال ۹۵ مصوبه دیگری در این خصوص در شورای شهر به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه در شورای پنجم سه نوبت به موضوع فاضلاب شهری پرداخته شده است، این تاکید را نشان دهنده اهمیت بالای موضوع فاضلاب در منطقه ۲۲ دانست.

شهردار منطقه ۲۲ گفت: در سند آسیب شناسی فضای سبز سراسر کشور هم موضوع فاضلاب مورد توجه قرار گرفته و مقرر شده فاضلاب خام در اختیار شهرداری ها قرار گیرد، هم دولت و هم مدیریت شهری نگران مصرف درست منابع آبی هستند و این در حالی است که موضوع ضرورت داشتن فضای سبز برای شهروندان بر کسی پوشیده نیست.

نوذرپور افزود: ما در منطقه خودمان سه هزار هکتار فضای سبز داریم که سرانه آن به جمعیت حدود ۱۴۴ متر مربع است در حالی که در کل شهر تهران متوسط سرانه فضای سبز ۱۶ متر است. البته اعتقاد ما این است که این ۱۴۴ متر مربع برای کل شهروندان است و از این رو باید برای آبیاری آن فکر ویژه ای داشت و نمی توان آن را رها کرد.

وی افزود: نیمی از این ۳ هزار هکتار فضای سبز فضای سبز عمومی، متعلق به کل شهروندان است و در افق برنامه این عدد به ۳۲۵۰ هکتار خواهد رسید.

نوذرپور گفت: نیاز آبی ما ۳۴ میلیون مترمکعب است در حالی که امروز ۲۲ میلیون مترمکعب آب بیشتر نداریم و نکته مهم تر این است که در افق برنامه هایمان به ۵۰ میلیون متر مکعب آب نیازمندیم.

وی ادامه داد: تامین این نیاز آبی تنها با استحصال از آب های زیرسطحی محقق نمی شود و به همین دلیل نیازمند توجه به پساب و تصفیه فاضلاب هستیم.

کد خبر 4959061

منبع: مهر

کلیدواژه: سرانه فضای سبز منطقه ۲۲ شهرداری تهران فاضلاب وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا هفته قوه قضاییه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر سیدابراهیم رئیسی سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی ستاد مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر ازدواج بازنشستگان منطقه ۲۲ فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد