Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:06:49 GMT

شبکه گاز به دهستان زیلایی می رسد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۶۷۴۰

شبکه گاز به دهستان زیلایی می رسد

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون روز شنبه در این باره، گفت: کارهای مقدماتی و مطالعاتی گازرسانی به دهستان محروم زیلایی به اتمام رسیده است و به زودی برای نخستین بار شاهد شعله های فروزان و گرم گاز در این مناطق دورافتاده خواهیم بود. 

مهدی روشنفکر تاکید کرد: در نشستی با وزیر نفت عملیات گازرسانی به منطقه محروم زیلایی بررسی و پیگیری و در این رابطه قول های مساعدی بر انجام هر چه سریع تر این مهم داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کم تر از ۱۵ روز پیمانکار این طرح گازرسانی مشخص و عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون تصریح کرد: گازرسانی به منطقه صعب العبور زیلایی از سمت چهارمحال و بختیاری صورت خواهد گرفت.

روشنفکر ابراز داشت: عمده ترین مشکلات مردم زیلایی نامطلوب بودن جاده های ارتباطی، آب آشامیدنی، نداشتن اینترنت و نبود گاز و بیکاری است.

وی بیان کرد: به همین زودی بخش شدن دهستان زیلایی اعلام و بخشدار آن نیز تعیین می شود.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از این در اولین سفر  خود به منطقه زیلایی، این نوید را به مردم داده بود که تا اوایل مهرماه سال ۹۸ عملیات اجرایی طرح گازرسانی به روستاهای واجد شرایط دهستان زیلایی آغاز خواهد شد.

وی میزان اعتبار اولیه برای این طرح را افزون بر ۵۳۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی عنوان کرده و گفته بود که هماهنگی‌ها و تدابیر لازم برای تأمین بودجه این طرح نیز اندیشیده شده است.

دهستان زیلایی با جمعیتی حدود ۱۵ هزار نفر دارای ۵۸ روستا است و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.


 

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد گاز رسانی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد گاز رسانی یاسوج کهگیلویه وبویراحمد گاز رسانی یاسوج دهستان زیلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/دفاع جانانه مجری شبکه نروژی از مردم فلسطین

مجری یک شبکه نروژی در مقابل سخنگوی رژیم صهیونیستی که مدعی شده بود ارتش اسرائیل «انسانی‌ترین» ارتش تاریخ است! دفاع جانانه‌ای از مردم فلسطین کرد.

به گزارش ایسنا،  یاما ولاسمال، مجری شبکه "NRK" نروژ در واکنش به این ادعای سخنگوی اسرائیلی گفت: به مردم می‌گویید به مناطق امن بروند اما نیروهایتان آن منطقه را بمباران می‌کنند؛ شما حتی به سمت افرادی که با پرچم سفید بودند تیراندازی کردید.

منبع: ایرانیک تی وی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • کاشت درختچه کم آب بر گل محمدی در دهستان مرگور ارومیه
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند
  • توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه
  • تجلیل از معلمان بهادرانی
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • ببینید/دفاع جانانه مجری شبکه نروژی از مردم فلسطین
  • بارش شدید باران بهاری در دهستان بنادک سادات +فیلم