Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@03:51:30 GMT

Google Photos بروزرسانی شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۶۹۹۲

Google Photos بروزرسانی شد

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، صرف نظر از Android یا iOS ، Google Photos در صدر برنامه های مورد علاقه کاربران گوشی های هوشمند قرار دارد. همانطور که همه می دانند ، بزرگترین ویژگی این برنامه پشتیبانی نامحدود از عکس ها و فیلم ها است اما بزرگترین وجه تمایز این برنامه موتور جستجوی بسیار پیشرفته آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال ، وقتی کلمه ماشین را جستجو می کنید، می توانید عکس های مربوط به ماشین را در بایگانی خود مشاهده کنید.

طراحی Google Photos بروز شد

این برنامه که از آن به عنوان یکی از بهترین محصولات Google یاد می‌شود، طراحی جدیدی را دریافت کرده است. اکنون سه زبانه اصلی در پایین برنامه وجود دارد: عکس، جستجو، کتابخانه. همانطور که از برگه عکس ها می‌بینید عکس ها و فیلم های شما در معرض دید قرار می‌گیرد. اکنون فیلم ها به طور خودکار پخش می شوند در حالی که بخش های تصاویر کوچک و خاطره ها نمای بزرگتری دارند.

بخش جستجو نه تنها به شما در یافتن سریع عکس کمک می کند بلکه به شما امکان می دهد مکانهایی را که در آنجا عکس گرفته اید نیز مشاهده کنید. پوشه های دیگری مانند آلبوم ها ، موارد دلخواه ، بایگانی و زباله ها را می توانید در بخش Library پیدا کنید. و به روز رسانی، که میزبان تغییرات بسیاری دیگر است، در سراسر جهان در دسترس است. با این حال ، دریافت آن برای برخی از کاربران مدتی طول بکشید.

انتهای پیام/

289 / 336 Google Photos

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش شب آوا از شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: سیمای مرکز گیلان با هدف ایجاد نشاط و شادمانی و ارائه اطلاعاتی درباره موسیقی گیلان به مخاطبان برنامه‌ای با عنوان «شب آوا» تهیه می‌کند. 

گزارش، گفتگوی کارشناسی، اجرای خوانندگان، معرفی کتاب و نو آوا بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهد.

برنامه «شب آوا» پنجشنبه‌ها از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه باران پخش می‌شود.

عوامل دست اندر کار این برنامه عبارتند از: تهیه کننده: فرهاد ورزلدوست، دستیار تهیه: اسماعیل حاجتی، کارگردان تلویزیونی: حمید شیراوژن، مجری: علی آقازاده، تصویربرداران: سید حسن جعفری، علی احمدی، مسعود پژهان، صدابردار: عباس علی اکبری، منشی صحنه: مینا بالیدی و تدوین: بهروز مرادی.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش
  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • هر آنچه باید درباره ویژگی My Week در Google Photos بدانید
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • برنامه مکث
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو