Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی نامه‌ای از سران قوا خواست تا به وعده‌های خود برای حل مشکلات مردم عمل کنند.

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی نامه‌ای از سران قوا خواست تا به وعده‌های خود برای حل مشکلات مردم عمل کنند.

متن این نامه به شرح زیر است:

تنها چند ماه از شروع گام دوم انقلاب گذشته است و ما باید هرروز به تمدن نوین اسلامی، 
این وعده الهی که خداوند می فرماید: وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ نزدیک  شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دانشجویان دانشگاه تهران وظیفه خود می دانیم که هرجا در جهت آرمان های انقلاب عمل می‌شود، از آن حمایت کنیم و هر جا بر خلاف این آرمان ها حرکتی انجام می شود، هشدار دهیم و از مسئولین حرکت صحیح و انقلابی را مطالبه کنیم. روزی قوه قضائیه قول شفافیت و برخورد با مفسدین را داد و بعد از اندک زمانی به آن جامه عمل پوشاند.

ما دانشجویان ضمن حمایت از این اقدامات، خواستار ادامه این روند رو به جلو در قوه قضائیه هستیم و برای بانیان این حرکت به ویژه ریاست محترم قوه قضاییه آرزوی توفیق روزافزون داریم.

همچنین از قوای مقننه و مجریه خواستاریم که به گفته های خود هرچه زودتر جامه عمل پوشانده و نتایج عملکرد خود را به طور شفاف به گوش مردم برسانند.

امروز نگاه هزاران شهید و امت اسلام  به عملکرد تک تک شما مسئولین دوخته شده است؛ از شما خواستاریم تا که بیش از گذشته به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه نموده ودر پی تحقق آن بکوشید.

و نیز از قوه مقننه که با شعارهای انقلابی روی کار آمد، خواستار عملی سازی وعده های قبل از انتخابات خود از جمله شفافیت و کمک برای حل مشکلات اقتصادی و توجه به محرومان هستیم و تأکید می کنیم که نمایندگان محترم به جای تکرار وعده های مکرر در رسانه ها و فضای مجازی، باید در عمل کارآمدی خود را به مردم نشان دهند که امام جعفر صادق(علیه السلام) می فرمایند: کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم.

و نیز از قوه مجریه می خواهیم در این یک سال باقی مانده حداقل به قسمتی از وعده های خود عمل کند و زخم های معیشتی مردم را-که نتیجه دل بستن به خارج و غفلت از داخل است- التیام بخشد و از کاغذ پاره ای  به نام برجام دست بردارد و با تکرار نام آن، بر زخم های دل سوختگان انقلاب، نمک نپاشد.

وهمچنین ما دانشجویان مخالفت خود را با هر نوع مذاکره با آمریکا را اعلام داشته وخواهان توجه هر چه بیشتر به داخل در جهت تحقق شعار جهش تولید هستیم. 

در نهایت ما دانشجویان دانشگاه تهران خطاب به سران سه قوه اعلام می داریم که تک تک کار های آنان را زیر نظر داشته و حامی اقدامات انقلابی آنان خواهیم بود و به توفیق الهی پرچم آرمانخواهی و مطالبه گری را زمین نخواهیم گذاشت.
وَآخِرُ دَعْوَاناْ أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه تهران آمریکا مذاکره دانشجویان دانشگاه تهران ما دانشجویان وعده های خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی گفت: درب دانشگاه رازی به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاههای جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام، برروی تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین باز است.
رئیس دانشگاه رازی افزود: تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین می‌توانند با هجرت به ایران اسلامی، تدریس و تحصیل خود را در این دانشگاه ادامه دهند.
وی اظهار داشت: دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین که در روزهای اخیر شجاعانه علیه رژیم جعلی اسرائیل به پا خاستند و از دانشگاه‌های آمریکا اخراج شده‌اند، می‌توانند با تخفیف کامل شهریه، در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه رازی کرمانشاه به تحصیل بپردازند.
رئیس دانشگاه رازی گفت: استادان و دانشمندان دانشگاه‌های آمریکا که در پی حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی از دانشگاه اخراج شده‌اند، می‌توانند در دانشگاه رازی تدریس نمایند. 

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • دستاورد بزرگ اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ دانشگاه‌ها امتیاز دادند
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه
  • مسئولان به وعده صادق اقتصادی خود عمل کنند
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • چگونه «وعده صادق» جَو اعتراضات دانشگاهی آمریکا برای غزه را تغییر داد؟
  • تشکر مردم غزه از دانشجویان آمریکایی
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا