Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاهی در حوالی مرکز شهر بجنورد که 17 سال پیش کلید آغاز به کارش با 500 هزار تومان سرمایه و یک نفر خیاط زده شد اما امروز در قالب مرکز تولیدی با 35 تا 40 نفر نیرو فعالیت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، این روزها که حال اقتصاد به دلایل زیادی بد است، دیدن کارگاهی کوچک اما وسیع که با تمام توان مشغول تولید است، لذت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارگاهی در حوالی مرکز شهر بجنورد، که 17 سال پیش کلید آغازش با 500 هزار تومان سرمایه و یک نفر خیاط زده شد اما امروز در قالب مرکز تولیدی به فعالیتش ادامه می دهد و برای 35 تا 40 نفر منبع درآمد شده است.



این ها خلاصه ای از زندگی و تلاش های خانم هجرتی صاحب کارگاه تولیدی اطلس در حوالی میدان کارگر بجنورد است. خیاطی که در ابتدا به عنوان یک سرگرمی شروع به خیاطی در خانه کرد و با پشتیبانی و حمایت همسرش و تلاش های خود، امروز به این مرحله از تولید رسیده است.

در مورد کارگاهش پرسیدیم که چگونه در ایام ویروس کرونا تعطیل نشد، گفت: وقتی این ویروس به صورت همه گیر درآمد و باعث تعطیلی کسب و کارها شد، شروع به تولید ماسک کردیم. حدود 20 هزار عدد ماسک برای فروش آزاد و بیش از 400 هزار ماسک هم از سپاه حضرت جواد الائمه (ع) استان سفارش گرفتیم.

با تسهیلات کمی که دریافت کرده بود توانسته دو شعبه دیگر هم در حاشیه شهر برای اشتغال و تحویل سفارش های خود راه اندازی کند که در مجموع حدود 40 نفر در این کارگاه ها مشغول به کار هستند.

امروز این کارگاه قادر است انواع پوشاک اعم از لباس کار، مانتو، لباس های نظامی و.... را به راحتی تولید کند.

یک ویژگی جذاب دیگر این کارگاه خانوادگی بودن آن است. پسر خانم هجرتی یعنی سعید آقا که مهندسی صنایع خوانده، مسئول امور بازرگانی و بازاریابی است.

با بازار یابی خوبی که انجام گرفته، توانسته اند به سراسر سطح استان و همچنین تهران نیز محصولات خود را ارسال کنند.

این کارگاه یک نمونه موفق از کار و تخصص همراه با پشتکار است.

مسئولین اما فراموش نکنند که حمایت از تولید داخل استان تنها پرداخت تسهیلات نیست، بلکه باید با تحویل سفارش ها به داخل استان کمک کنند تا گردش مالی آن در داخل اتفاق بیفتد.

لنتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور

طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، امروز در برخی مناطق مرکزی و شرقی کشور در برخی ساعات رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گاهی گردوخاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان