Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون فرهنگی سپاه پاسداران شهرستان کرج، گفت: به مناسبت دهه کرامت جشن‌های محله ای در شهرستان کرج برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

سید روح الله فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با تبریک ایام دهه کرامت در خصوص برنامه‌های سپاه  شهرستان کرج در این دهه اظهار داشت: روزهای جشن و میلاد ائمه معصومین زمان مناسبی برای تزریق شور و نشاط در جامعه اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهه کرامت | از برگزاری جشن دخترانه توسط خادمیاران رضوی تا حضور کاروان شادی رضوی در محلات کرمانشاهویژه‌برنامه تسنیم از حرم رضوی| زیارت بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در شب‌های‌ دهه کرامت/ مردم ‌از ساعت 20:30 به ‌مشهد‌ سفر کنند+ لینکقم در مسیر توسعه شهری؛ 110 پروژه شهری همزمان با دهه کرامت افتتاح شد

وی با بیان اینکه به همین دلیل  در معاونت فرهنگی سپاه شهرستان کرج در این روزها برنامه‌ریزی می‌کنیم که با برنامه‌ها بتوانیم نشاط معنوی را در جامعه گسترش دهیم، بیان کرد: امسال علیرغم وجود ویروس کرونا برنامه‌های مختلفی را برای تزریق امید و نشاط در کرج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

معاون فرهنگی سپاه شهرستان کرج با اشاره به اینکه از برگزاری  برنامه‌های تجمع محور به دلیل احتمال ابتلا به کرونا و در راستای پیشگیری  خودداری می‌شود، بیان کرد: عمده برنامه‌ها کوچک و محله محور بوده است.

فضلی از برگزاری جشن‌های کوچک محله‌ای در نقاط مختلف شهرستان کرج خبر داد و تصریح کرد: آذین بندی محلات و برگزاری مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه‌های سپاه شهرستان در دهه کرامت است.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره ویژه خانواده‌های ایثارگر از دیگر برنامه‌های تدارک دیده  شده است که براساس این جشنواره از خانواده‌های ایثارگر شهرستان سرکشی و تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دهه کرامت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه کرامت دهه کرامت شهرستان کرج دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی