Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار قزوین گفت: با اجرای طرح توسعه‌ای در شهرک صنعتی کاسپین قزوین ۳۰۰ هکتار به این شهرک اضافه خواهیم کرد تا بتواند نیازهای سرمایه‌گذاران استان و کشور را تامین کند. - اخبار استانها -

هدایت‌الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوینبا بیان اینکه شهرک صنعتی کاسپین یکی از بهترین شهرک‌های صنعتی ایران است، اظهار داشت: با اجرای طرح توسعه‌ای در شهرک صنعتی کاسپین قزوین 300 هکتار به این شهرک اضافه خواهیم کرد تا بتواند نیازهای سرمایه‌گذاران استان و کشور را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین به‌زودی راه‌‌ها و مسیرهای دسترسی تازه‌ای در این منطقه ایجاد خواهد شد که قابلیت‌ سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های صنعتی را در این شهرک صنعتی افزایش خواهد داد.

اجرای سند آمایش توسعه صنعتی استان

استاندار قزوین با تاکید بر ضرورت اجرای سند آمایش توسعه صنعتی استان گفت: برنامه‌ریزی ما این است که تا 50 سال آینده اگر قرار است در استان قزوین سرمایه‌گذاری شود، نباید مانعی برای آینده این صنایع وجود داشته باشد. بتوانیم صنایعی را در استان قزوین مستقر کنیم که هم ارزش افزوده خوبی داشته باشند و هم در مسیر حرکت با چالشی مواجه نشوند.

جمالی‌پور با ذکر اینکه سند آمایش مبتنی بر منابع و ظرفیت‌های استان تعریف شده است، اضافه کرد: به دلیل فقدان نگاه آمایشی در گذشته امروز با چالشی به نام کمبود آب برای صنایع روبه‌رو شدیم؛ به طوری‌که وقتی صاحبان صنایع برای ارتقای تولیدات و توسعه خطوط تولیدشان به ما مراجعه می‌کنند، می‌بینیم آب وجود ندارد که به آنها بدهیم.

سرپرست وزارت صمت: باید دنبال کسب دلار صنعتی باشیم / آمادگی بانک مرکزی ‌برای تامین ارز واردات مواد اولیهدولت برای ترخیص مواد و ملزومات اولیه تولید از گمرک کارشکنی می‌کند100 واحد تولیدی در شهرک کاسپین یک قزوین راه‌اندازی می‌شوند

وی در ادامه بر ضرورت برندسازی برای توسعه صنعتی و اقتصادی تاکید کرد و گفت: یکی از کارهایی که باید در حوزه صنعت استان انجام دهیم، برندسازی است تا بتوانیم واحدهای صنعتی که امکان تبدیل به برند را دارند، مطرح کنیم و در آینده‌ای نه چندان دور تولیدات داخلی ما در عرصه بازارهای منطقه‌ای و جهانی نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/ر/ش

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شهرک صنعتی کاسپین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب ۲ شهرک مولد کشاورزی به مساحت بیش از ۲ هزار هکتار در استان گفت: در ساخت و اجرای این شهرک‌های مولد و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف تسریع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌‌زاده ظهر امروز در جلسه شهر مولد استان بوشهر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اجرایی شدن نخستین شهر مولد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر 2 شهر مولد مصوب شده است، گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار تنگستان و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر شهر مولد یادشده را بنام دلیران تنگستان اعلام و بیان کرد: این شهر در سواحل خلیج فارس منطقه دلوار تنگستان قرار دارد و این مجموعه در مساحت 850 هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی در اجرایی‌شدن این طرح اضافه کرد: در مجموع در 2 شهر مولد کشاورزی استان بوشهر 2 هزار و 50 هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه 850 هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و یک‌هزار و 200 هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهرهای مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان بوشهر دارد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین