Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس دین‌محمدی مربی تیم نساجی در گفت وگو با ایلنا درباره شرایط نساجی در آستانه شروع لیگ برتر گفت: وضعیت تیم ما خوب است و خدا را شکر تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. چند بازی دوستانه هم انجام دادیم تا بازیکنان به شرایط مسابقه نزدیک شوند و کادر فنی هم به هدف‌های تاکتیکی‌اش برسد. 

وی در مورد دیدار برابر تراکتور افزود: تراکتور هم جزو بهترین تیم‌های لیگ برتر است و بازی سختی در تبریز در پیش داریم، ولی امیدوار به کسب یک نتیجه خوب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در این بازی سخت به امتیاز برسیم.

دین محمدی خاطرنشان کرد: در دیدار مقابل تراکتور انگیزه حرف اول را می‌زند. اگر انگیزه بالایی  داشته باشیم، به هدف‌مان می‌رسیم.

مربی تیم فوتبال نساجی در خصوص غیبت تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر گفت: حضور تماشاگر در هر بازی به کیفیت بازی اضافه می‌کند. از این هواداران نمی‌توانند از نزدیک بازی‌ها را تماشا کنند خیلی بد است. امیدوارم ویروس کرونا هرچه زودتر از بین برود تا نشاط به جامعه بازگردد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی مازندران سیروس دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می درخشی و همه ما را خوشحال می کنی."

بهزاد غلامپور، مربی گلرهای استقلال نیز با انتشار پستی برای خالدآبادی، به شاگردش روحیه داد تا بتواند در بازی با تراکتور، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!