Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 پوریا پورسرخ در خصوص اولین تجربه اجرایش در تلویزیون و گاردهایی که نسبت به حضور بازیگر مجری‌ها می‌گیرند،  گفت: روراست شخصا قائل به این گارد نیستم.

اخبار چهره ها - همان طوریکه کسانی که در اجرا بودند و آمدند بازیگری کردند و اکثراً موفق هم بودند؛ با آنها همکاری داشتیم هیچ‌وقت از این حرف‌ها بوجود نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم این است که هرکس در هرکاری قرار می گیرد با دغدغه بیاید و این برای من اولین اصل است. کسانی که مرا می‌شناسند من معمولاً و اصولاً چشمم به مسیر خودم است.

به نظرمن اینکه ۵ مسابقه با ۵ چهره غیر مجری و بازیگر اجرا می‌شود اتفاق عجیبی نیست. چون مجری، مسابقه‌ای را گارانتی نمی‌کند، همان‌طور که نمونه‌های مؤفق و نامؤفق آن را دیده‌ایم. من قائل به این نیستم، چون معتقدم حوزه اجرا و بازیگری به هم نزدیکند. 

وی افزود: مطمئنا اگر قرار است وارد حوزه اجرا شوم حتماً دست قدیمی‌های این حوزه را نگاه کردم. به نظرمن در حالی به آن اشکال وارد است که اجرای دهمین قسمت مثل اجرای قسمت اول باشد. آن موقع معلوم می‌شود که بدون دغدغه و انگیزه آمدم. اما همه تلاشم را می کنم که حتی اگر یک نفر به خاطر من این برنامه را نگاه می‌کند یک قدم به فرهنگ ایرانی، شناخت بازی‌های ایرانی و اتفاقات و مسائل اجتماعی و فرهنگی که به آن افتخار می‌کنیم و به خاطر مشکلات اقتصادی و اجتماعی از آن‌ها فاصله گرفته‌ایم و دور شده‌ایم اگر یک بیننده را به این افتخارآفرینی‌ها نزدیک کنم، در واقع به رسالت خودم عمل کرده‌ام. 

پوریا پورسرخ با اشاره به اینکه دوست دارم مردم مرا عضوی از خانواده خودشان بدانند، تأکید کرد: درست است که اولین تجربه اجرای تلویزیونی‌ام است اما می‌خواهم مثلِ زندگی واقعی‌ام، با مردم صمیمی باشم و آنها مرا جزو خانواده‌شان بدانند. روراست بگویم اگر برنامه، گفت‌وگومحور بود هیچ‌وقت به خودم اجازه نمی‌دادم وارد این عرصه شوم، چون بیان و تخصص خودش را می‌خواهد. اما اینجا مسابقه‌ای خانوادگی‌ است که دو خانواده با هم شرکت می‌کنند. از آن مُدل رسمی و خشک اجرا خارج می‌شوم و در فضایی دوستانه، خود خودم را مقابل دوربینِ "ایرانیش" قرار می‌دهم.

این بازیگر سریال‌های تلویزیون و فیلم‌های سینمایی در پاسخ به این سؤال که ظنّ و گمان‌هایی به بازیگر مجریان تلویزیون وارد می‌شود فلان قیمت نجومی دستمزدشان است، افزود: حاضرم هرکس می‌گوید و چنین ظنّ و گمان‌هایی دارد در فضای رسمی قراردادم را رسانه‌ای کنم و فلان تهیه‌کننده‌ای هم چنین ادعایی دارد قرارداد عواملش را بیاورد. در سریال‌های رسانه چندین برابر این پروژه‌ها دستمزد می‌دهند، دستمزدی که من گرفتم اندازه دستمزد یک سریال رسانه‌ای است چه بسا کمتر. به نظرمن این حرف‌ها همه به خاطر اتفاقات و اشتباهاتی که قبلاً در این نوع مسابقات افتاده است، وجود دارد. اسپانسر ویژه‌ای آمده و جوایز و دستمزدهای ویژه‌ای داده‌اند حالا ما بدشانس بودیم یا بدقیافه، شعبه‌اش به ما نخورده است! من اجرای برنامه‌ای را برعهده دارم که قراردادم زیرنظر سازمان صداوسیما است و هیچ‌کس نمی‌تواند دو روز دیگر بیاید و بگوید از اسپانسر پول گرفته‌ام.  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر مجری بازیگری پوریا پورسرخ سریال بازیگر سینما و تلویزیون پوریا پورسرخ ایرانیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد مرحله اجرا شد

عملیات اجرایی پروژه احداث پل خورگو ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی؛ استاندار هرمزگان ظهر امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزو برنامه‌ اصلاحی است.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر 30 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر 26 کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است. 

به گزارش تسنیم، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان در مدت زمان 18 ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • نظراتم را در مورد طرح حجاب صریح با مقامات و حاکمیت می‌گویم/ بلای جان طرح‌های خوب نبود رویه‌های درست اجراست
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد