Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و تقی غیاثی، تبار مدیر کل فنی و حرفه‌ای البرز به منظور حمایت از طرح‌های اشتغال مهارت محور اداره کل فنی و حرفه‌ای البرز با هدف توسعه اشتغال بر پایه مهارت در منطقه ویژه اقتصادی پیام دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی جعفری، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی پیام کرج با اشاره به این موضوع در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در این نشست طرفین بر ضرورت بهره گیری از آموزش‌ها بر مدار مهارت در حوزه صنعت برای بالا رفتن بازدهی کار و اشتغالزایی تاکید کردند و در این جلسه مقرر شد تیم‌های کارشناسی از دو طرف با بررسی و ارزیابی‌های لازم طی دو هفته موضوعات مشترک و‌ مورد نیاز را احصا و برنامه ریزی کنند.

او افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد درصورت جمع بندی کارشناسی و ارزیابی مثبت از فرایند اجرا نسبت به استقرار مجتمع خدمات آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای تصمیم گیری شود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی پیام کرج گفت: علاوه بر تصمیم گیری برای ایجاد مجتمع خدمات آموزش فنی و حرفه‌ای در منطقه ویژه اقتصادی پیام، ارائه خدمات آموزشی و مهارتی به صنایع متناسب با نیاز واحد‌های صنعتی مستقر در منطقه با هدف افزایش اشتغال، بازدهی کاری، از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهارت آموزی اشتغال پایدار منطقه ویژه اقتصادی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، با این وجود و پس از گذشت چندین سال هنوز شرایط برای تولید و سرمایه گذاری فراهم نیست.

فرماندار شهرستان بانه با توجه به لزوم بکارگیری زمین‌های صنعتی و جلوگیری از بلا استفاده شدن آنها گفت: با توجه به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی کاستی‌ها برای سرمایه گذاران و شرکت‌های صنعتی مرتفع می‌شود.

درویشی در ادامه و با اشاره به لزوم تحقق شعار سال گفت: بدون شک استفاده از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بانه می‌تواند گامی در راستای به سرانجام رساندن این مهم باشد و بدن شک هدف به سر انجام رساندن عملیات اجرایی و ایجاد واحد‌های تولیدی با تعامل با کسانیست که زمین به آنها واگذار شدا است و این مهم با تعامل طرفین قرار داد محقق خواهد شد.

منطقه ویژه اقتصادی بانه در ۸۵ هکتار و در دو فاز تعریف شده است که فاز اول آن در ۳۵ هکتار از لحاظ عملیات زیرساختی کاملا تکمیل شده است و فاز دوم با مساحت ۵۰ هکتار ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • «امنیت» و «تجارت» محور رایزنی ایران و پاکستان