Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - استاندار گیلان پس از بازدید از پروژه کنارگذر انزلی در جمع خبرنگاران گفت: تمام استاندارد های زیست محیطی پروژه کنار گذر انزلی باید رعایت شود.
به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان ، استاندار گیلان با اشاره به اهتمام دولت دوازدهم به تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی گفت: بررسی های زیست محیطی در خصوص اجرای پروژه کنارگذر انزلی به انجام رسیده و مقرر شده با حفظ تمام استانداردهای زیست محیطی ، این پروژه اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارسلان زارع ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویکردها و برنامه‌های دولت در سالجاری و نیمه اول سال آینده ، تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در همه نقاط کشور از جمله گیلان است .
وی با بیان اینکه بیش از 200 پروژه عمرانی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی افزون بر 60 درصد در گیلان وجود دارد، ادامه داد: تکمیل و بهره برداری از این طرح ها، از خواسته های مردم و مسئولان است.
زارع پروژه کنارگذر انزلی را یکی از پروژه‌های نیمه تمام عمرانی استان ذکر و اضافه کرد: بندرانزلی ازجمله شهرهای گردشگرپذیر است که در فصول مختلف به ویژه ایام تعطیل مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار می گیرد و تعدد خودروهای آنان ، بار سنگین ترافیکی را به همراه دارد از این رو تسریع در تکمیل پروژه کنارگذر از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به گستردگی این پروژه به طول 17 کیلومتر بیان داشت: کندی تامین مالی و نیز بناهای فنی گوناگون و پل های متعدد که ابعاد یکی از آنها 120 متر است، موجبات طولانی شدن روند تکمیل این پروژه شده است.
نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: بنا داریم قطعه دوم در کوتاه ترین زمان ممکن ، پیش از ساخت پل بزرگ 120 متری ، از طریق پل موقت و با در نظر گرفتن ارتقاء ضریب های ایمنی ، علائم و استانداردهای شورای ترافیک و پلیس راه در ایام پرتردد ، زیر بار ترافیک برود.
زارع افزود: بررسی های زیست محیطی در خصوص اجرای این پروژه به انجام رسیده و مقرر شده با حفظ تمام استانداردهای زیست محیطی، این پروژه اجرا شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زیست محیطی پروژه کنارگذر نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان

ایسنا/گیلان رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت اعتلای فرهنگ محیط زیست در جامعه، گفت: اهمیت محیط زیست و نهادینه کردن این علم همانند سایر علوم برای آموزش دانش‌آموزان الزامی است.

محمدتقی تقی‌زاده امروز هفتم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برنامه‌های متنوع در هفته زمین پاک، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی زیست محیطی برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی ضروری است در همین راستا آموزش‌های لازم برای دانش‌آموزان ابتدایی یک مدرسه دخترانه در روستای پسیخان به مناسبت هفته زمین پاک انجام شد.

وی با اشاره به لزوم اهمیت محیط زیست و نهادینه کردن این علم همانند سایر علوم برای آموزش دانش‌آموزان، افزود:  برنامه‌های متنوعی به مناسبت هفته زمین پاک با مشارکت یکی از صنایع فعال در شهرستان در خصوص مباحث زیست محیطی برگزار شد. 

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رشت گفت: کارشناسان این اداره با حضور در بین دانش آموزان و ارائه موشن‌گرافی‌های زیست محیطی، آنها را با مفاهیم ساده محیط زیست آشنا کردند.

تقی‌زاده درباره آموزش‌های ارائه شده به دانش آموزان، تصریح کرد: آموزش تعاریف و مفاهیم زیست محیطی همچون تفکیک از مبدا،  موجودات زنده و حیوانات در خطر انقراض، جلوگیری از شکار و صید، تنوع زیستی، صرفه جویی در مصرف آب و روش‌های نگهداری و محافظت از گیاهان و جانوران همراه با برگزاری مسابقه و اهدای جوایز از مهمترین بخش‌های آموزش محیط زیست به دانش آموزان است.

 وی با تاکید بر اینکه برای حفظ محیط زیست و تحویل آن به نسل آینده باید فرهنگ سازی کرد، گفت: هر قدر هزینه برای این سنین از کودکان انجام شود خود یک سرمایه‌گذاری ارزشمند محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش زیست محیطی و استمرار این برنامه‌ها برای  اعتلاء فرهنگ محیط زیست ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • رای پارلمان اروپا به تضعیف قواعد زیست محیطی به نفع کشاورزان
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست