Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:49:45 GMT

بیشتر کلاسهای ترم آینده مجازی است

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۸۶۰۷

بیشتر کلاسهای ترم آینده مجازی است

محمد تقی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که آیا مدل برگزاری امتحان در این دانشگاه مشخص شده است؟ اظهار کرد: با توجه به تجربه چندین دانشگاهی که زودتر امتحانات خود را برنامه ریزی کردند، ما به این جمع بندی رسیدیم که امتحانات ترکیبی از شفاهی و کتبی باشد و عمدتا به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه تربیت مدرس افزود: البته در حداقلی از موارد که اساتید ضروری می دانند، امتحان حتما باید به صورت حضوری برگزار شود، شرایط را برایشان فراهم خواهیم کرد اما ممکن است امتحانات این بخش از دانشجویان با تاخیر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در حال تهیه دستورالعمل آموزشی در خصوص جزییات برگزاری امتحان هستیم، گفت: در حال حاضر یک دوره آشنایی تخصصی و کسب مهارت در خصوص نحوه برگزاری امتحان بوسیله نرم افزاز ویژه برای اساتید در حال برگزاری است تا شاهد کمترین مشکلات در برگزاری امتحان باشیم.

احمدی با اشاره به اینکه پذیرش ورودی های جدید دانشگاه با تایید وزارتخانه از آبان ماه صورت می گیرد، گفت: احتمال قوی ثبت‌نام این دانشجویان به صورت مجازی انجام می شود.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در ادامه تاکید کرد که در ترم تحصیلی آینده تعداد خیلی کمی از کلاس ها حضوری تشکیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: دانشجویان جاری نیز ترم خود را با تایید نهایی وزارتخانه از ۱۵ شهریور ماه آغاز خواهند کرد که ممکن است به صورت گروه بندی، حضوری و غیرحضوری برگزار شود.

احمدی در ادامه گفت: از طرفی برای دانشجویانی که در ترم آخر پژوهشی هستند، تمهیداتی در نظر گرفته شده تا در صورت نیاز به آزمایش های تکمیلی و نیاز به خوابگاه،‌ خوابگاه در اختیار آن ها قرار گرفته شود.

کد خبر 4958082 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه ها خوابگاه دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان دانشگاه ها منصور غلامی آموزش مجازی مرکز سنجش آموزش پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه های ایران دانشگاه خوارزمی وزارت بهداشت برگزاری امتحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شورای آموزش و پرورش استان گفت: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پروش استخدام می‌شوند و سهم دانشگاه فرهنگیان از این تعداد ۴۵۶ نفر است.

وی افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.

بیشتر بخوانید

تصویب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری

امیریان اضافه کرد: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.

برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث شورای آموزش و پرورش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس