Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعمال محدودیت های شدیدتر در شهرستان هایی که وضعیت قرمز دارنداستاندار گلستان ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های کادر درمانی و مردمی که پروتکل های بهداشتی را جهت مقابله با کرونا رعایت می کنند , از اعمال محدودیت های شدیدتر در شهرستان هایی که وضعیت قرمز دارند, خبر داد.

به گزارش هادی خبرگزاری برنا از گرگان؛ حق شناس در بازدید از بیمارستان ۱۲ دی شهرستان گنبد کاووس و گفتگو با کادر درمانی و مردم تحت درمان در این بیمارستان گفت: در پیک اول بیماری کرونا بیشتر مبتلایان در  شهرستان گرگان و شهرهای غرب استان بودند و اکنون بدلیل عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی در شرق استان و گنبدکاوس با پیک اول بیماری کرونا مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی رغم میل باطنی در شهرستان هایی که وضعیت قرمز دارند در صورت ادامه این روند باید محدودیت های شدیدتری در راستای حفظ سلامتی شهروندان اعمال کنیم.

استاندار گلستان یادآور شد: روزهای گذشته عدد مطلق ابتلا به کرونا در استان به ۸۰تا ۹۰ نفر رسیده که این میزان در اسفندماه سه برابر در استان بوده ، با این تفاوت که مبتلایان اسفندماه در کل استان بوده و  امروز در شرق گلستان با آن مواجه هستیم.

حق شناس خاطر نشان کرد: برای تامین نیروی انسانی بیمارستان ها هیچ محدودیتی برای جذب پرستار و در صورت نیاز  نیروی خدماتی نداریم و لوازم شخصی کادر درمانی ماسک ، گان و دستکش تامین خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، روزنامه حُریت ترکیه به نقل از «منابع آگاه» مدعی شد که چند کشور غربی در مجموعه‌ای از اقداماتی که در نشست دو روزه در ریاض، پایتخت عربستان بررسی شد، کاهش فروش تسلیحات و اعمال محدودیت برای تحویل فناوری‌ها به اسراییل را پیشنهاد دادند.

به نوشته حُریت، سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه کشورهای عربی و شماری از کشورهای اروپایی در نشست ریاض در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد، درباره اقداماتی که ممکن است علیه اسراییل و کشورهای حامی دولت صهیونیسی در جنگ غزه اعمال شود، گفتگو کردند.

بنابر گزارش حُریت، این بحث با هدف مشارکت هرچه بیشتر کشورها در بسته «عناصر فشار» بود که شامل پیشنهادی درباره محدودیت های فضای هوایی، از جمله موارد دیگر است.

پیشتر نشریه پولیتیکو گزارش داده بود که گروهی متشکل از بیش از ۹۰ وکیل آمریکایی، از جمله دست‌کم ۲۰ وکیل از کابینه دولت از جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا خواستند «کمک‌های نظامی به اسرائیل را به دلیل اقدامات اسرائیل در نوار غزه متوقف کند؛ اقداماتی که در تضاد با قوانین بین‌المللی و قوانین بشردوستانه است.»

کد خبر 6093218

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند