Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: از نظر مهندسی افکارعمومی وقتی رئیس یک قوه تخریب شود آن قوه تخریب می شود. این دو قابل تفکیک از هم نیست.

به گزارش شریان نیوز،بیژن مقدم تحلیلگر مسائل سیاسی درباره علت تلاش رسانه های اصلاح طلب برای تخریب رئیس مجلس به خبرنگار فردا گفت: مجلس یازدهم هنوز وارد کارکردهای اصلی خودش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاح طلبان می خواهند با برجسته سازی مسائل خیلی عادی، عکس های مونتاژی، خبرهای دروغ و جملات ساختگی یک تصویر سیاه و نامناسبی را از این مجلس در ذهن افکارعمومی جا بیاندازند.

    وی افزود: مجلس انقلابی یازدهم اگر بتواند یک نمونه موفقی از مجالس بعد انقلاب نشان دهد طبعا خیلی از بافته ها و تصویرسازی های جهت دار و مغرضانه رسانه های اصلاح طلب از بین می رود. البته اصلاح طلبان تمام تلاش خود را به کار می گیرند که این اتفاق نیفتد تا دوره یازدهم و رئیس مجلس در نگاه مردم الگو نشود.   این تحلیلگر مسائل سیاسی تأکید کرد: چندی پیش دیدیم که یک نماینده طرحی را برای ازدواج مطرح کرد، رسانه های اصلاح طلب با پروپاگاندای خاص خودشان تلاش داشتند تا این مسئله را در کارنامه مجلس ثبت و ضبط کنند حال آنکه هیچ ربطی به مجلس نداشت. حتی معتقدم وقتی یک نماینده اظهارنظر می کند نباید آن را به کل مجلس نسبت داد اما اصلاح طلبان می خواهند در همین روزهای اول که مجلس به طور کامل مستقر نشده تصویر بدی را از آن ایجاد کنند که در آینده نیز اصلاح ناپذیر باشد.   وی با اشاره به تخریب هایی که رسانه های اصلاح طلب علیه قالیباف انجام می دهند ادامه داد: از همان روزی که آقای قالیباف برای انتخابات مجلس ثبت نام کرد، تخریب ها شروع شد چون پیش بینی می کردند که آقای قالیباف سرلیست اصولگرایان و نیروهای انقلابی در تهران شود.   این فعال رسانه ای یادآور شد: آقای قالیباف به دلیل عملکرد خوبش در شهرداری آورده مهمی برای لیست تهران اصولگرایان داشت و اصلاح طلبان این مسئله را می دانستند بنابراین همه تخریب هایی که می توانستند انجام دهند را به اجرا درآوردند تا تأثیر منفی بر لیست اصولگرایان بگذارند که موفق نشدند. در مرحله بعد زمان انتخابات هیأت رئیسه خیلی تلاش کردند تا تصویر بدی از آقای قالیباف عرضه کنند، در این مقطع هم موفق نبودند.   وی ادامه داد: با وجود همه تخریب های اصلاح طلبان حالا آقای قالیباف رئیس مجلس است، او نخستین دوره نمایندگی مردم را تجربه می کند و طبعا ممکن است مسائل جزیی هم زمان اداره صحن علنی مجلس رخ دهد اما اصلاح طلبان همین مسائل جزیی را با بزرگنمایی به رخ می کشند؛ از نظر مهندسی افکارعمومی وقتی رئیس یک قوه تخریب شود آن قوه تخریب می شود. این دو قابل تفکیک از هم نیست.   بیژن مقدم با اشاره اهداف انتخاباتی اصلاح طلبان در سال 1400 گفت: اگر این مجلس بتواند کارهای مهم و اساسی در نظام قانونگذاری انجام دهد، دولت را در حوزه هایی سرخط بیاورد و قوانین محکمی در حوزه مبارزه با فساد تصویب کند؛ طبعا می تواند لگویی برای رأی دهی مردم در 1400 باشد. اصلاح طلبان می خواهند این اتفاق نیفتد تا هیچ سرمایه رأیی از مجلس انقلابی به سبد رأی نامزد اصولگرایان در 1400 منتقل نشود.

منبع: شریان

کلیدواژه: رسانه های اصلاح طلب آقای قالیباف اصلاح طلبان قوه تخریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار جهانی با فشار و تحریم اقتصادی، کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام جواد جعفری شامگاه _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز کارگر، اظهار کرد: برخلاف نگاه لیبرالیسم غرب که نگاه ابزاری به کارگران دارد، دین اسلام نگاه والایی به کارگران دارد که مصداق آن احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) است که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشأ عزت است.

وی با اشاره به سخنان گهربار رهبری که اگر حال کارگران جامعه خوب باشد حال جامعه هم خوب خواهد شد، افزود: کارگران قشر زحمتکشی هستند که به چرخه اقتصاد کشور کمک می‌کند.

حجت الاسلام جعفری خطاب به مسئولان خواستار رسیدگی به امورات کارگران شد و گفت: کارگران با جهاد اقتصادی خود ایران را در اوج اقتدار نگه داشته است.

منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: کارگران جامعه و خانواده‌های آنان برای کشور عزیز هستند و برخلاف نگاه لیبرالیسم غرب که نگاه ابزاری به کارگران دارد در دین اسلام نگاه والایی به کارگران وجود دارد که مصداق آن احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) است که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشأ عزت است از این‌رو در فرهنگ اسلامی کارگر یک جایگاه خاص دارد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری ادامه داد: امید می‌رود این برنامه‌ها بهانه‌ای برای تقدیر از جامعه کارگری، طرح مشکلات این قشر و فتح بابی برای حل این مشکلات باشد و کارگران نیز با مجاهدت در عرصه اقتصادی روز به روز به قدرت اقتصادی کشور اضافه کنند.

صدای کارگران در مجلس خواهم بود

نبی اله محمدی کاندیدای مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه مجلس خانه تمامی اقشار جامعه من جمله کارگران است و نماینده‌ای از جنس مردم می‌خواهد نه اینکه به احزاب تمامیت خواه و انحصارطلب یا گرایش به دولتی‌ها داشته باشد.

کاندیدای مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم با بیان این مطلب در همایش بزرگ جامعه کارگری، اظهار کرد: امروز امنیت شغلی کارگران اغلب زیر سوال است که اگر از سوی مردم به مجلس راه یابم، قطعاً وظیفه دارم حقوق کارگران را پیگیری نمایم.

کد خبر 750252

دیگر خبرها

  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • از «بیژن نوباوه وطن» چه می‌دانیم
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • دولت نتانیاهو در حال سقوط است/ نیروهای حماس به مقاومت خود ادامه دهند