Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل رنجبر روز شنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، افزود: فرآیند تربیت، همیشگی است و فضای مجازی می‌تواند یک محیط آموزشی مناسب برای ترویج سبک زندگی سالم، توسعه رشد جسمانی، فردی واجتماعی باشد.

وی اظهار داشت: در این راستا بیش از ۱۵ هزار ساعت آموزش در فضای مجازی برای دانش آموزان با نیاز ویژه دختر و پسر دوره آمادگی، ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوره دوم به منظور گسترش عدالت آموزشی و ایجاد فرصت های برابر آموزشی از طریق مدارس مجازی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با اشاره به پویش ملی آموزش تعطیل نیست، یادآور شد: این پویش یکی از راهکارهای مهم و موفق آموزش و پرورش برای جلوگیری از ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و معلمان است و دانش‌آموزان با بهره ‌برداری از این پویش همانند زمانی که در مدارس حضور دارند به صورت پیوسته با معلمان و آموزش در ارتباط هستند.

وی اضافه کرد: در این راستا حضور دانش آموزان در کلاس های مجازی، توجه به کیفیت مطالب ارایه شده حایز اهمیت است که در این زمینه معلمان دلسوز دانش آموزان با نیازهای ویژه دست به کار شده‌اند تا از اتلاف وقت دانش‌آموزان جلوگیری وفرایند تعلیم وتربیت ادامه یابد.

رنجبر گفت: اگر دانش‌آموزان با نیازهای ویژه درست آموزش داده شوند و سطح مهارت‌های زندگی وحرفه‌ای را کسب کرده و به خودکفایی برسند نه تنها بهداشت روانی خودشان بلکه بهداشت روانی خانواده‌های آنان، حتی جامعه حفظ شده و به خانواده‌های این دانش آموزان کمک می‌شود تا به سطح مناسبی از آرامش برسند.

وی تاکید کرد: در راستای برآورده کردن نیازهای آموزشی متفاوت دانش آموزان با نیازهای ویژه و کمک به شکوفایی استعدادها وتوانمندی‌های آنان نکات آموزشی لازم در مدارس مجازی به آنان ارائه می‌شود.

در سال تحصیلی جاری هشت هزار دانش‌آموز با نیازهای ویژه (استثنایی) در مدارس عادی و مراکز آموزشی ویژه استان مشغول به تحصیل هستند.

برچسب‌ها مدارس کردستان فضای مجازی مدارس استثنایی دانش‌آموزان پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کردستان فضای مجازی مدارس استثنایی دانش آموزان مدارس کردستان فضای مجازی مدارس استثنایی دانش آموزان نیازهای ویژه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان