Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:56:31 GMT

سرپرست تعزیرات حکومتی همدان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۹۲۷۴

سرپرست تعزیرات حکومتی همدان معرفی شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمال انصاری، معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در حکمی «داریوش جودکی» را  به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان منصوب کرد.

در بخشی از حکم داریوش جودکی آمده است: امید است با استعانت از خداوند سبحان، در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در سال جهش تولید با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم و مدنظر قرار دادن برنامه اجرایی سازمان، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا حسن پور مدیر کل سابق تعزیرات حکومتی استان همدان هم به عنوان مدیر کل حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی کشور معرفی شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی تودیع ومعارفه تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با بیان اینکه پرونده ایفا نکردن تعهدات ارزی یک شرکت بازرگانی متخلف به ارزش ۱۳۵ هزار و ۳۵۷ یورو معادل ۵۰ میلیارد ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن همه ارز دریافتی به بانک شاکی، مدیرعامل شرکت را از فعالیت بازرگانی به مدت ۶ ماه محروم کرد.

تقی حسام گفت: این گزارش تخلف را اداره حقوقی و وصول مطالبات معوق مدیریت شعب بانک ملت پیرامون ایفا نکردن تعهدات ارزی شرکت یادشده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای