Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@16:23:22 GMT

آغاز هدایت تحصیلی از10 تیر

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۹۳۳۶

آغاز هدایت تحصیلی از10 تیر

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش هرمزگان گفت: کمیته هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم از10تیرماه 99 به بعد فعال می شود و صدای مشاور در آموزش و پرورش هر منطقه آماده ارائه خدمات مشاوره ای می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مرتضی نجفی گفت: مطابق اعلام وزارت آموزش و پرورش از 10 تیرماه 99 به بعد هدایت تحصیلی آموزش و پرورش مناطقی که ارسال اطلاعات نون برگ های هدایت تحصیلی دانش آموزان خود را انجام داده اند، فعال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیته هدایت تحصیلی در استان و شهرستان ها از 10 تیرماه 99 آغاز و حضور دائمی و فعال تمامی مشاوران هسته ها و مراکز مشاوره سراسر استان جهت ارائه خدمات مشورتی به خانوداه ها و دانش آموزان فراهم می شود.

نجفی ادامه داد: با توجه به بیماری کرونا و رعایت پروتکل های فاصله گذاری، صدای مشاور نیز در آموزش و پرورش هر منطقه فعال است و دانش آموزان و والدین می توانند برای کسب اطلاعات در زمینه های شغلی و تحصیلی به صورت غیر حضوری و تلفنی تماس بگیرند.

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: مدیران، مشاوران، دانش آموزان و اولیاء می توانند با مراجعه به سامانه شاد و کانال رسمی و پایگاه تخصصی مشاوره و پیشگیری آخرین اخبار و اطلاعات را دریافت نمایند.

نجفی خاطر نشان کرد: مدیران و مشاوران در ایام انتخاب رشته با حضور در مدارس و هسته های مشاوره، شرایط برای انتخاب رشته مطلوب بر اساس استعدادها و توانمندی دانش آموزان را مهیا سازند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشاوره تحصیلی آموزش و پرورش هدایت تحصیلی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم

اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در راستای گرامیداشت هفته معلم طی برنامه‌ای از معلمان بالای ۸۰ سال زنجان در دبیرستان ماندگار شریعتی تقدیر و تجلیل کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، شامگاه یکشنبه آموزش و پرورش استان زنجان طی برنامه‌ای از معلمان بالای 80 سال در دبیرستان ماندگار و قدیمی شریعتی واقع در چهارراه سعدی تقدیر و تجلیل کرد.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این برنامه اظهار داشت: توجه به وزارت آموزش و پرورش باید بیش از پیش جدی گرفته شود چرا که صاحبان آینده انقلاب همین دانش‌آموزان فعلی هستند.

.

وی با بیان اینکه باید به تربیت دانش آموزان در کنار آموزش آن‌ها جدی گرفته شود، گفت: هرچقدر به وزارت آموزش و پرورش بها بدهیم قطعاً در خصوص تربیت نسل جدید موفق خواهیم بود. اگر چه دشمنان در تلاش هستند که نسل جدید را نسبت به آینده ناامید کنند ولی قطعاً در این توطئه هم ناکام خواهد ماند.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام والای معلم گفت: بنده افتخارم این است که شاگرد شما هستم. شما که یک عمر زندگیتان را در زمینه معلمی گذراندید.

وی گفت: ما همانند شاگرد قدر شما را می‌دانیم و یقین داریم امروز در حضور قرنی از تجربه، صداقت، فداکاری و تلاش مقدس هستیم و تمامی فرهنگ و اخلاق و تدین را مدیون شما اساتید هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند