Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:40:40 GMT

تسهیلات دولتی برای حمایت از کسب و کارها جذاب نیست

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۹۵۲۲

تسهیلات دولتی برای حمایت از کسب و کارها جذاب نیست

یلدا راهدار در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: یکی از روش‌هایی که می‌توان از کسب و کارها در دوران پساکرونا حمایت کرد ایجاد و در نظر گرفتن مشوق‌های کسب و کار است البته طرح‌هایی که اکنون در راستای حمایت از مشاغل توسط دولت ارائه شده جذاب نیست.

وی اضافه کرد: شیوع کرونا در کشور باعث شده تا کسب و کارهای مختلفی در ایران دچار مشکل شوند از این رو لزوم برنامه ریزی در راستای حمایت از این کسب و کارها بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس تصریح کرد: گسترش کرونا در سطح جامعه باعث خواهد شد بخشی از مشاغل در کشور به تعطیلی بینجامند و در صورتی که برنامه ریزی برای حمایت از این طرح‌ها وجود نداشته باشد هیچ گاه نمی‌توانند به چرخه تولید بازگردند.

راهدار در خصوص تسهیلات ارائه شده توسط دولت یادآور شد: مشاغلی که در دوران شیوع کرونا با مشکل مواجه شده‌اند اکنون نیازمند حمایت اند اما حمایت و برنامه‌های دولتی برای آنان کارآمد نبوده و نیست.

به اعتقاد این فعال اقتصادی در صورت عدم حمایت، برخی از کسب و کارها که به علت کرونا آسیب دیده‌اند از بین می‌روند.

کد خبر 4959205

منبع: مهر

کلیدواژه: یلدا راهدار اتاق بازرگانی شیراز شیراز ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان مواد مخدر استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ایلام سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت کسب و کارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!