Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@05:45:39 GMT

تغییر محل بازی رایکا و نیرو زمینی تهران

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۹۶۰۹

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم رایکا بابل و نیرو زمینی تهران در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار که با اعلام سازمان لیگ و به صورت همزمان با سایر دیدارها قرار بود دهم تیر ماه از ساعت 19:15 در ورزشگاه شهدای سیمرغ شهرستان کیاکلا برگزار شود، با نامه نگاری‌های باشگاه رایکا به فدراسیون، در همان تاریخ و همان ساعت در ورزشگاه شهید متقی ساری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است رایکا به دلیل عدم وضعیت استاندارد نور ورزشگاه هفت تیر بابل، مجبور است خارج از شهر خود به مصاف حریفان برود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ یک رایکا بابل نیرو زمینی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد. پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد