Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت ۱۱:۱۰ جمع صف‌های خرید به حدود هفت هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش ۲۳۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با هفت هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین مقدار پول در صفوف خرید «شپنا»، «خساپا» و «وآیند» و در صفوف فروش «کاما»، «کدما» و «گشان» در نوبت انتظار است و حجم صف تولید برق ماهتاب کهنوج (بکهنوج) به چهار درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان (۴۰ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۱۷۰ میلیارد تومان (۷۶ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۱۷ نماد و حجم صف‌های فروش در پنج نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های "فرآورده‌های نفتی" و "خودرو و ساخت قطعات" بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان و ۹۵۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند که از سویی دیگر هیچ گروهی زیر فشار فروش نمی‌باشد.

این جدول حدود ۳۸ درصد از هفت هزار و ۶۳۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هفت هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۵ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه فرابورس بکهنوج صف خرید بورس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد تومان صف های خرید هفت هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو در اندیشه فروش وایادولید

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال برزیل و رئال مادرید در اندیشه فروش باشگاه وایادولید است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدو  سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان 109 میلیون یورو برای 90 درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال 2011 از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر 2021 مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال 2018، رونالدو 51 درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه 30 میلیون یورویی خرید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱