Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:25:04 GMT

تمدید منع آمد و شد در ۲ استان عراق

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۰۰۰۸

تمدید منع آمد و شد در ۲ استان عراق

کمیته مقابله با بحران عراق در دو استان بابل و صلاح‌الدین تا اطلاع ثانوی ‌منع آمدو شد اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، کمیته مقابله با بحران عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تصمیمی مبنی بر تمدید منع آمدو شد به مدت یک هفته دیگر در استان بابل اتخاذ کرده است.

در این بیانیه همچنین آمده است، کادرهای بهداشتی، نیروهای امنیتی، اداره‌های خدمات‌رسانی و اصحاب رسانه‌ها از این تصمیم مستثنی هستند و به رستوران‌ها اجازه فعالیت با رعایت تمامی نکات بهداشتی و سلامتی داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، عمار الجبوری، رئیس تیم بحران استان صلاح‌الدین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان صلاح‌الدین ما تصمیمی مبنی بر منع آمد و شد بین شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان صلاح‌الدین گرفته‌ایم و سرویس‌های امنیتی و کادرهای بهداشتی از این تصمیم مستثنی هستند.

الجبوری همچنین تصریح کرد: انتقال سوخت و مواد غذایی با هماهنگی رؤسای واحدهای اداری ادامه می‌یابد.

وی در ادامه افزود: اجازه خروج از منازل داده نمی‌شود و در مواقع اضطراری باید ماسک گذاشته شود و هر شهروندی که مخالف آن عمل کند بازداشت خواهد شد، چرا که این شخص مخالف امنیت بهداشتی و سلامتی عمل کرده است و باعث شیوع این ویروس می‌شود.

الجبوری تاکید کرد: ممنوعیت‌های تردد از فردا (یکشنبه) به مدت یک هفته آغاز می‌شود و ما از همگان می‌خواهیم با ما در این زمینه همکاری کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان عراق صلاح الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران

در دقایق پایانی بازی وست هم و لیورپول که با تساوی 2-2 به پایان رسید، هنگام ورود محمد صلاح به میدان درگیری لفظی ای بین او و کلوپ رخ داد. در این ویدیو که توسط تماشاگر حاضر در وررزشگاه منتشر شده است، برخورد سرد صلاح با سرمربی تیم پیش از ورودش به زمین را می توان مشاهده کرد.

 

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند