Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ و مسابقات برای تعیین تکلیف تیم‌های حاضر در لیگ‌های کاراته کشور با حضور سیدحسن طباطبایی رئیس و دیگر مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ در محل فدراسیون برگزار شد و تیم‌های برتر از سوی این نهاد معرفی شدند.

ورزش زنان پرونده ورزش بانوان

رئیس سازمان لیگ و مسابقات کاراته کشور در پایان جلسه هیات رئیسه این سازمان اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و ضرورت حفظ سلامتی مربیان و ورزشکاران، داوران و عوامل برگزاری، سازمان لیگ با معرفی تیم‌های برتر، پایان مسابقات کاراته را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایدار افزود: مبنا و معیار سازمان لیگ برای معرفی تیم‌های برتر نیز وحدت رویه در تصمیم‌گیری برای انتخاب تیم‌های قهرمان در کلیه لیگ‌ها، انتخاب تیم‌های قهرمان با اولویت امتیازات تیمی، انفرادی و تکنیک کسب شده و همچنین انتخاب فقط یک تیم قهرمان هر لیگ بود.

تیم کاراته بانوان استان کردستان با ترکیب ۱۸ کاراته کا در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و با اعلام اختتامیه این مسابقات از سوی فدراسیون توانست با ۱۵ امتیاز تیمی، ۵۷ امتیاز کومیته، ۱۶ امتیاز کاتا و مجموع ۷۳ امتیاز انفرادی جایگاه سوم را از آن خود کند.

تیم مقاومت بسیج با ۱۹ امتیاز تیمی، ۶۵ امتیاز کومیته، ۲۰ امتیاز کاتا و مجموع ۸۵ امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم اصفهان با ۱۵ امتیاز تیمی، ۷۳ امتیاز کومیته، ۱۲ امتیاز کاتا و مجموع ۸۵ امتیاز دوم شد.

شینا جوی، آرینا ایرجی، تارا محمدی، فاطمه ساعدی، ژینا امیری، نگین نبات پور، شیما صیدی، گل افروز قهرمانی، تینا چیلکه، صبا حسینی، فاطمه قاسمی‌پور، روژان حیدریان، تسکین امینی، بهار حسینی، بهنوش قاسمی، هنگامه بی غم، غزل قایم پرست و آیدا ناصری در ترکیب تیم کاراته بانوان کردستان در این دوره از مسابقات به میدان رفتند و نگار حسینی در سمت سرمربی، سمیه معزی، الناز رحیمی و رویا زندی در کسوت مربی و سعدیه پرکالیان و پروین ساعدی نیز به عنوان سرپرست همراه این تیم حضور داشتند.

گفتنی است، رقابت‌های کاراته لیگ برتر کشور در بخش بانوان با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.

کد خبر 525860 برچسب‌ها کاراته استان کردستان ورزش زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ورزش زنان کاراته استان کردستان ورزش زنان سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات با حضور برترین ورزشکاران در بخش تکنیک (ممای) از باشگاه‌های برتر استان بوشهر به مدت یک روز برگزار شد.

این مسابقات در چهار رده سنی و اجرای هفت خط کونگ فو تو آ در بخش بانوان با حضور ۷۵ ورزشکار برتر از باشگاه استان بوشهر برگزار شد.

در پایان به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی استان بوشهر و مدال مسابقات اهدا شد و باشگاه مهر عالی‌شهر مقام اول مسابقات باشگاه آماتا مقام دوم و باشگاه آذرخش مقام سوم را کسب کردند.

نایب رئیس امور بانوان کونگ فو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر قهرمانان بخش ممای کونگ فو توآ استان بوشهر را از برترین‌های کشور اعلام کرد و گفت: از تمامی مربیان و ورزشکاران انتظار داریم سطح فنی خود را در سال جدید جهت کسب مقام‌های برتر حفظ کنند

طیبه عبدالهی از مسئول کمیته مسابقات مریم برگستوان و کادر اجرایی و داوران این دوره از مسابقات پریسا پیشه ور و نهال احمدزاده و خانم کریم زاده، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097348

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور