Web Analytics Made Easy - Statcounter

«یحیی گل‌محمدی» امروز (شنبه) در گفت و گوی رادیویی و در آستانه دیدار پرسپولیس برابر پیکان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: خوشحالیم پس از چهار ماه تعطیلی بازی می‌کنیم. ماه‌های خیلی بدی را برای فوتبال پشت‌سر گذاشتیم، اما خدا را شکر تصمیمات خوبی برای ادامه مسابقات گرفته شد. در کنار تمرینات تاکتیکی و بدنی،  چند دیدار تدارکاتی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان نسبتاً آماده هستند، اما نه به طور کامل.

وی با اشاره به دیدار حساس مقابل پیکان افزود: این تیم در انتهای جدول است، اما مربی و بازیکنان خوبی دارد. باید از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم و پیروز شویم. با جایگاهی که پیکان در جدول دارد به دنبال کسب امتیاز است. مشکلات، مصدومیت‌ها و غیبت چند بازیکن گریبانگیر ما شده و باید جای آنها را پُر کنیم.

سرمربی پرسپولیس بیان داشت: مشکلات دیگر همچون نیامدن اوساگونا را داشتیم. پروازی از نیجریه نبود و استوکس را هم قبلاً از دست دادیم. «بشار رسن» دیر به ما اضافه شد و «محمد انصاری» را از دست دادیم. جای او مقابل پیکان واقعاً خالی است. ۲ مصدوم دیگر داشتیم که به تیم اضافه شدند. این مسائل باعث شد کارمان را با آمادگی ۱۰۰ درصد شروع نکنیم، اما بازیکنان ما آنقدر انگیزه دارند که در بازی فردا (یکشنبه) عملکرد خوبی داشته باشند. «مهدی ترابی» هم چهار کارته است و در مجموع چهار، پنج بازیکن خوب خود را در اختیار نداریم.

گل‌محمدی درباره نگرانی‌ها در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: نگرانی من بابت پروازهاست. شرکت‌های هواپیمایی پروازها را تکمیل می‌کنند و برای فضای بسته‌ای چون هواپیما، خطر زیادی وجود دارد. از این بابت احساس نگرانی می‌کنم و پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود. این می‌تواند برای همه مسافران دردسرساز باشد.

وی همچنین گفت: ۱۰ امتیاز با سایر تیم‌ها اختلاف داریم، اما این دلیلی بر قهرمانی ما نیست. به بازیکنان گفتم مهم‌ترین بازی فصل برابر پیکان است و باید با تمرکز و تلاش مضاعف، مسابقات را ادامه دهند. آنها نباید فکر کنند از الان قهرمان هستند. بازیکنان ما از لحاظ ذهنی خیلی قوی هستند و شرایط را درک می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال جدایی «علیرضا بیرانوند» گفت: نمی‌توانم در این باره دقیق صحبت کنم و این موضوع به تیم آنتورپ بستگی دارد. بیرانوند بلیت گرفته بود که برود که برگشت. اما بیرانوند قرار است برود. اطلاع دقیقی در این خصوص ندارم و اتفاقات به تصمیم تیم بلژیکی بستگی دارد. فعلاً اتفاق خاصی نیفتاده و بیرانوند گفت باشگاه آنتورپ باید بلیت او را بفرستد.

وی درباره احتمال خداحافظی «سیدجلال حسینی» در پایان فصل خاطرنشان کرد: سیدجلال آنقدر خوب تمرین می‌کند که به خداحافظی او در پایان فصل فکر نمی‌کنیم. برخی می‌خواهند حاشیه درست کنند و بی‌ربط صحبت می‌کنند. این اخبار زاییده ذهن آنهاست. همیشه در تیمی که کار می‌کنم، اصرار دارم کسی دنبال حاشیه نباشد و سرمان در کار خودمان است. صحبتی درباره خدافظی حسینی نشده و ما ۱۱ بازی داریم. دلیلی ندارد درباره این مسائل صحبت کنیم تیم را به حاشیه ببریم. سید یکی ۲ سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

گل‌محمدی درخصوص شرایط «بشار رسن» عنوان کرد: او حدود ۱۷ روز دیرتر به ما اضافه شد و پس از یک هفته تمرین اختصاصی، به تمرینات گروهی آمد. بشار بازیکن تاثیرگذاری است، اما وضعیت بدنی او مانند سایر بازیکنان نیست.

وی درباره حضور در تمرین رسانه ورزش و تقدیر از «علی کریمی» گفت: «عادل فردوسی‌پور» با من تماس گرفت تا دیداری با بچه‌های رسانه تازه کنیم. من همیشه با این تیم تمرین می‌کردم و مراسم تقدیر از کریمی خیلی خوب برگزار شد. فضای صمیمی و خوبی در تمرین حاکم بود و از دیدار با دوستان قدیمی لذت بردیم. علی کریمی از بزرگان فوتبال ماست.

وی درپاسخ به این پرسش که آیا با پرسپولیس برای فصل آینده هم قرارداد دارد یا خیر، اظهار داشت: بله من تا پایان فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا درخواستی برای جذب «کریم انصاری‌فرد» داشته؟ گفت: چند جلسه با مدیران باشگاه در خصوص نقل و انتقالات داشتیم که آنها اصرار داشتند لیست نفرات مورد نظرم برای فصل آینده را ارائه کنم. من گفتم تا مسابقات تمام نشود، وارد نقل و انتقالات نمی‌شوم، چرا که دیدارهای حساسی داریم که ذهن ما را مشغول می‌کند. در این وضعیت، لیگ برتر و جام حذفی را از دست می‌دهیم و دلیلی ندارد ذهن بازیکنان را درگیر این مسائل کنیم. هیچ صحبتی با «کریم انصاری‌فرد» نشده است. او بازیکنی حرفه‌ای است و هر تیمی دوست دارد از کریم استفاده کند.

برچسب‌ها محمد انصاری باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی تیم فوتبال پیکان عادل فردوسی پور علی کریمی علیرضا بیرانوند بشار رسن یحیی گل محمدی مهدی ترابی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد انصاری باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی تیم فوتبال پیکان عادل فردوسی پور علی کریمی علیرضا بیرانوند بشار رسن یحیی گل محمدی مهدی ترابی محمد انصاری باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی تیم فوتبال پیکان عادل فردوسی پور علی کریمی علیرضا بیرانوند بشار رسن یحیی گل محمدی مهدی ترابی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد

آفتاب‌‌نیوز :

وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

امیدوارم آن‌ها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روز‌های زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم، اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روز‌های خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم، اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد. هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد، اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!