Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملک‌پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، از جذب حامی مالی برای  بخش عمده‌ای از ایتام نیازمند زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان خبر داد و اظهار داشت: حامیان مالی خارج از  کشور، ایرانیان مقیم کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی هستند، که ماهیانه میزان کمک مالی را به حساب شخصی ایتام واریز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
به گفته وی، افزایش مشارکت مردمی در راستای اجرای طرح‌های کمک به نیازمندان در دستور کار کمیته امداد استان است و برای رسیدن به این هدف همکاری و مشارکت همه اقشار جامعه را می‌طلبد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان افزود: هم‌اکنون ۱۲۸ فرزند محسنین که دارای سرپرست ناتوان و بیمارند، در انتظار کمک خیران هستند.

به گفته وی، تاکنون از ۲ هزار و ۹۴ کودکان بی‌سرپرست، ۱۷۶ نفر سید و مابقی عام در سامانه اکرام ایتام ثبت‌نام شدند، که کمک‌های مالی حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود.

ملک‌پور گفت: با شیوع ویروس کرونا، جمع‌آوری کمک‌های مومنانه مردم برای حمایت و کمک از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)کد دستوری #۰۳۸۸۸۷، شماره حساب بانک ملی۰۱۱۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۳۱۵۵۳۷ و شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۲۹۱ در نظر گرفته شده است و مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد استان آماده دریافت کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان هستند.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۳۹ هزار و ۹۷۲ خانوار با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار و ۱۷۷ نفر حدود ۶ درصد جمعیت و ۱۱ درصد از مجموع خانوارهای چهارمحال و بختیاری زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی ره شهرکرد چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام

‌ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گفت: بیش از دو هزار و ۱۰۰ معلم به عنوان حامی ایتام و محسنین با واحد طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان البرز همکاری دارند. - اخبار استانها -

رضا البرزی  در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی افزود: معلمان علاوه‌ بر حمایت مالی از فرزندان ایتام و محسنین، نقش مهمی در آموزش و تربیت فرزندان خانواده‌های نیازمند بدون هیچ چشمداشت مالی داشته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز از همکاری بیش از دو هزار و 100 معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.

استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد ارائه 1000 خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد استان البرز

البرزی با بیان اینکه خیران می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش استان البرز می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌ کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین ارسال عدد 26 به سامانه 30003333 و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/

گفتنی است؛ در حال حاضر قریب به 8 هزار یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین مورد حمایت کمیته امداد استان البرز هستند.
انتهای پیام/ کد 1106

 

دیگر خبرها

  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود