Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@06:37:36 GMT

پارس با پنج بعلاوه 2 غایب مقابل نفت آبادان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۱۰۵۳

پارس با پنج بعلاوه 2 غایب مقابل نفت آبادان

هومن افاضلی در جدال حساس مقابل نفت آبادان احتمالا هفت بازیکن تیمش را در اختیار نداشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم با شروع دوباره رقابت‌ها، فردا برابر نفت آبادان قرار خواهد گرفت. شاگردان هومن افاضلی در حالی در این بازی به مصاف  صنعت نفت می‌روند که بابک حاتمی را به علت محرومیت و ایمان باصفا، محمد ابراهیمی، محسن فروزان، مگنو باتیستا را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، همچنین وضعیت محمد نوری و متین کریم زاده همچنان در هاله‌ای ابهام قرار دارد و مشخص نیست می‌تواند در بازی با صنعت نفت به میدان بروند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پارس جنوبی در آخرین دیدار خود پیش از تعطیلی لیگ برابر تراکتور به برتری دست یافته بود و امیدوار است با کسب نتیجه در آبادان، شانس بقای خود را در فصل جاری افزایش دهد.

پارس جنوبی جم هومن افاضلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم هومن افاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور