Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@20:47:33 GMT

کاهش ذخایر خونی استان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۱۲۳۰

کاهش ذخایر خونی استان

در حال حاضر ذخایر خونی به شدت رو به کاهش است، از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) درخواست می شود تا با حضور در پایگاهها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، در حال حاضر ذخایر خونی به شدت رو به کاهش است، از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) درخواست می شود تا با حضور در پایگاهها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش مراجعه مردم به پایگاه ها آمار ذخیره خون استان به شدت رو به کاهش است. در حال حاضر ذخایر خونی موجود کاهش یافته که با ادامه این روند در روزهای آتی، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش جدی مواجه خواهد شد. روابط عمومی انتقال خون استان با تأکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست، اعلام نمود که پایگاههای اهدای خون مشهد مقدس شامل پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی ( تقی آباد ) ابتدای خیابان دانشگاه– پایگاه امید واقع در نبش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید –پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی 28 منطقه قاسم آباد-پایگاه شهید سلیمانی (میلاد )واقع در بلوار استقلال بین استقلال 2 و 4 - پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب 33 می باشند .

ساعت پذیرش پایگاهها از 07/45 الی 13/00 می باشد.و پایگاه امام رضا علیه السلام در شیفت بعدازظهر از ساعت 14:30 الی 18:45 آماده دریافت خون های اهدایی مردم خداجوی شهر مشهد می باشد. در این اطلاعیه ضمن استمداد از کلیه واجدین شرایط اهدای خون، نیاز به همه گروههای خونی تأکید شده و با پوزش از داوطلبانیکه بدلیل کمبود امکانات پایگاهها ممکن است مدتی را در انتظار بمانند، از شکیبایی و همکاری اهداکنندگان قهرمان خون تقدیر و تشکر گردیده است."

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ذخایر خونی ذخایر خونی اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشه‌هایی از طبیعت بهاری غرب استان اصفهان + فیلم و تصاویر

غرب استان اصفهان در یک بخش کوهستانی واقع شده است و از طبیعت زیبا و بکری برخوردار است. در طول سال به دلیل بارش‌های زیاد دارای طبیعت سرسبزی است.

شهروند خبرنگار ما بخش‌هایی از طبیعت روستای کردسفلی از توابع شهرستان تیران و کرون که در غرب استان اصفهان واقع شده است را به نمایش گذاشته که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی              

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل به ۱۹۰ میلیون متر مکعب رسید
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • راه های افزایش گلبول های قرمز
  • گوشه‌هایی از طبیعت بهاری غرب استان اصفهان + فیلم و تصاویر
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • خشم خطر حمله قلبی را افزایش می‌دهد
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • میزان ذخیره خون استان اصفهان چند روز است؟