Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت:تشدید تحریم‌های یک‌جانبه و تروریسم اقتصادی و بهداشتی علیه ملت بزرگ ایران به پیروزی ترامپ در انتخابات نمی‌انجامد بلکه این دولت را در افکار عمومی منزوی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود واعظی در صفحه توئیتر خود آورده است: ادامه سیاست تبعیض نژادی و فشار زانو بر گردن در آمریکا و تشدید تحریم‌های یک‌جانبه و تروریسم اقتصادی و بهداشتی علیه ملت بزرگ ایران به پیروزی ترامپ در انتخابات نمی‌انجامد بلکه این دولت را در افکار عمومی منزوی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا جز اصلاح سیاست‌های غلط و جبران گذشته راهی ندارد.

کد خبر 430769

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمریکا برجام نقض برجام محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: وعده صادق بزرگترین و مهم‌ترین عملیات نظامی یک کشور علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بود.
امام جمعه آران و بیدگل افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز با عملکرد خود در منطقه نشان دادند به غیر آدم کشی و کودک کشی کاری برای بهبود اوضاع در خاورمیانه انجام ندادند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه جامعه می‌شود و باید مسؤولان این موارد را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه امروز مردم در سرنوشت جامعه اثرگذارند، افزود: شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیاز به همراهی مردم دارد و مردم باید در این زمینه همراه مسوولان باشند.

دیگر خبرها

  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه