Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا محمودی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: فروش مصالح ساختمانی و هزینه حمل مصالح از در کارخانه تا محل کار باید مطابق مصوبه تنظیم بازار انجام شود،  در غیر این صورت تخلف بوده و با متخلفان مطابق قانون نظام صنفی و تعزیرات حکومتی برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش مصالح موظف به صدور فاکتور رسمی فروش با درج نام وآدرس خریدار و فروشنده (مشخصات واحد تولیدی مهمورشده)، برگ باسکول شامل وزن مجاز (بارگیری بیش از ظرفیت مجاز شامل افزایش قیمت حمل بار نمی‌شود) و سایر موارد لازم برای نظارت بر حمل بار با کامیون‌ها هست.

محمودی اضافه کرد: کرایه حمل انواع شن و ماسه از در کارگاه تا پای کار در سطح شهرستان ارومیه به شرح جدول ذیل است و پرداخت هزینه‌ها باید در یک مرحله و توسط یک دستگاه کارت خوان انجام شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی تأکید کرد: قیمت آجر با احتساب ارزش افزوده در کارخانه بابت هرتن، یک میلیون و ۴۰۰ هزار ریال است که هزینه حمل اعلام شده برای انواع شن و ماسه شامل حمل آجر نیز می‌شود.

محمودی عنوان کرد: واحدهای تولیدی ملزم به صدور فاکتورفروش با مشخصات مذکور و فروش محصول به مصرف کننده نهایی بوده و از فروش و پیش فروش محصول به کامیون‌ها و... خودداری کنند. مسئولیت رعایت قیمت مصرف کننده آجرفشاری (تا تحویل به مصرف کننده) بر عهده واحدهای تولیدی است. درصورت مشاهده یا گزارش هرگونه تخلف وفق قانون تعزیرات حکومتی با متخلف برخورد خواهد شد.

وی گفت: قیمت هر تن گچ بسته‌بندی شده یک میلیون و ۷۸۶ هزار و ۳۰۰ ریال و هرکیسه سیمان تیپ یک در در نمایندگی‌های مجاز فروش ۱۴۸ هزار ریال، هر کیسه سیمان MC ۱۴۳ هزار ریال و هرکیسه سیمان pLc ۱۴۵ هزار ریال است و در ضمن هزینه بارگیری، تخلیه بار و حمل بار توافقی است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی  افزود: هم‌وطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتکار، کم‌فروشی، گرانفروشی و هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 525900 برچسب‌ها استان آذربایجان غربی مسکن - مصالح ساختمانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی مسکن مصالح ساختمانی استان آذربایجان غربی هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: واقف بهروزی در گفت‌ و گو با خبرنگاران با اشاره به عملکرد اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی در حوزه‌ وصول درآمدهای عمومی و مولدسازی دارایی‌های دولت در سال گذشته، افزود: در حوزه وصول درآمدهای عمومی آذربایجان‌شرقی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب شاهد تحقق ۱۲۲ درصدی و ۱۱۹.۲۳ درصدی نسبت به رقم مصوب بودیم.

وی اضافه کرد: برگزاری جلسات ستاد درآمد و تجهیز منابع استان آذربایجان‌شرقی با هدف پیگیری وصول و رشد درآمدهای استان به صورت ماهانه برگزار می‌شود، از همین رو، رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی استان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: همچنین مجوز فروش ۲۴ فقره از املاک مازاد دستگاه‌های دولتی آذربایجان‌شرقی در سال ۱۴۰۲ اخذ شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در تبدیل اسناد دفترچه ای از تک برگ عادی به اسناد تک برگ دولتی نیز با افزایش مواجه بودیم که در سال گذشته این تعداد به ۱۷ هزار و ۵۱۸ فقره رسید.

درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۹، ۴۲ هزار میلیارد ریال مصوب شده بود که ۱۰۸ درصد معادل ۴۵ هزار میلیارد در سال ۱۴۰۰، ۶۵ هزار میلیارد ریال مصوب و ۷۶ هزار میلیارد ریال معادل ۱۱۶ درصد و در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۰۰ هزار میلیارد ریال مصوب و ۱۲۲ هزار میلیارد ریال معادل ۱۲۲ درصد وصول شد.

برای سال ۱۴۰۲ نیز رقم مصوب ۱۵۰ هزار میلیارد ریال بود که ۱۷۸هزار میلیارد ریال معادل ۱۱۹.۲۳ درصد وصول شد.

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت