Web Analytics Made Easy - Statcounter

امکان تغییر حوزه محل آزمون مرحله غربالگری دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور طی روز‌های ۹ و ۱۰ تیر ماه ۹۹ فراهم شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت دانشجویان، امکان تغییر حوزه محل آزمون مرحله غربالگری دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور طی روز‌های دوشنبه ۹ تیرماه ۹۹  تا روز سه‌شنبه ۱۰ تیر ماه ۹۹ فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  
با توجه به اینکه آزمون همانند ادوار گذشته به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی) برگزار می‌شود، داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به تغییر محل آزمون خود بدون این محدودیت که در کدام دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، اقدام کنند.

دانشگاه علوم پزشکی لرستان به عنوان حوزه جدید به لیست محل‌های آزمون اضافه شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب این حوزه نیز خواهند بود. همچنین حوزه‌های دانشگاه پیام نور از لیست محل‌های آزمون حذف شده‌اند و دانشجویانی که این حوزه‌ها را به عنوان محل آزمون خود انتخاب کرده‌اند در حوزه‌های به شرح جدول زیر آزمون خواهند داد؛ البته این داوطلبان نیز مجاز خواهند بود در مهلت مقرر نسبت به تغییر محل آزمون خود از طریق سایت مرکز سنجش اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی ویروس کرونا مرکز سنجش آموزش پزشکی علوم پزشکی محل آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم  در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت