Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@16:46:53 GMT

مردم وارد معاملات طلا آب شده نشوند

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۱۸۴۵

مردم وارد معاملات طلا آب شده نشوند

خبرگزاری آریا - رییس اتحادیه طلا و جواهر، نقره و سکه تهران بیان داشت: در زمینه ورود مردم به حوزه طلا آب شده نیز بهتر است مردم وارد نشوند زیرا با مشکل مواجه خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، ابراهیم محمدولی در نشست خبری اتحادیه طلا و جواهر، نقره و سکه تهران درباره مشکلات صنعت طلا و جواهر به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: صنعت طلا به دلیل این ویروس با تعطیلی و رکود مواجه شد که آثار آن را در قسمت های جهانی و داخلی شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم هرچه زودتر این مشکل حل شود تا مردم بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند.
وی افزود: صنعت طلا و جواهر از تمام توان خود برای حرکت به کشور و مردم از گذشته تاکنون استفاده کرده و پیشقدم بوده، اما در حال حاضر از دولت و نهادهای ذیربط انتظار داریم تا کمک حال اصناف در شرایط فعلی باشند. بانک ها، سازمان امور مالیاتی و ... کمک رسان اصناف باشند تا بتوانیم این شرایط را به خوبی پشت سر بگذاریم. تنها کمکی که‌ اصناف از دولت می خواهند، درک شرایط فعلی صندوق مختلف است. در زمینه جرائم به خصوص در بحث‌ مالیات همکاران ما در زمان شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند که امید داریم بزودی شاهد فعالیت و رونق دوباره این واحدها باشیم.
رییس اتحادیه طلا و جواهر، نقره و سکه تهران اظهارداشت: نوسانات و افرایش قیمت ها به نفع صنعت ما نیست زیرا زمانی شرایط برای ما خوب است که امکان خرید و فروش در بازار باشد. در زمینه مالیات بر ارزش افزوده نیز که از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی شده، زمان اجرای آن مشخص نیست.
محمدولی درباره حساسیت ها درباره پولشویی توضیح داد: در بحث پولشویی حدود سه الی چهارسال‌ است که به همه اصناف ابلاغ شده تا خریدار و فروشنده مشخص باشد و صنعت طلا به دلیل این فلز گرانبها حساسیت بیشتر است و ما همواره به همکاران خود اعلام می کنیم که خریدار، فروشنده و کارت ملی وجود داشته باشد.
وی ‌درباره معاملات در بازار، گفت: در زمینه مصنوعات طلا در ماه های اخیر رکود عجیبی بر این صنعت حاکم شد و اگر تقاضا برای سکه و طلا خام وجود دارد بیش از مصنوعات ساخته شده است و مصنوعات در رکود قرار دارد به دلیل جو به وجود آمده است. در زمینه ورود مردم به حوزه طلا آب شده نیز بهتر است مردم وارد نشوند زیرا با مشکل مواجه خواهند شد. اما شاهد این هستیم که تقاضا طلا آب شده از مصنوعات بیشتر است.
این فعال حوزه با تاکید بر اینکه ما مخالف فضای مجازی نیستیم، افزود: بستر برای خرید و فروش طلا وجود ندارد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طلا و جواهر طلا آب شده صنعت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بابک محمدزاده با اشاره به اینکه آسفالت یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم میاندوآب است، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و به همت اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری، کار آسفالت معابر شهری میاندوآب آغاز شده است.

شهردار میاندوآب افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شورای شهر و شهرداری در دوره مدیریت جدید، بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری بود که در این زمینه از مهرماه سال گذشته اقداماتی را شروع کرده و بعد از مدتی توقف به دلیل شرایط آب‌وهوایی؛ مجدداً ازسرگرفته شده است.

وی گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب تمام همت و توان خود را به کار گرفته تا به مردم خدمت کرده و رضایت آنان را جلب نماید و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

محمدزاده تصریح کرد: امروز شهر میاندوآب به کارگاه عمرانی تبدیل شده و شهرداری میاندوآب در راستای خدمت به مردم در مناطق مختلف پروژه‌هایی را در دست اجرا دارد.

شهردار میاندوآب با اشاره به آسفالت‌ریزی خیابان خالصه، اظهار کرد: پروژه آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر به‌صورت مدون در دستور کار مجموعاً مدیریت شهری قرار دارد.

وی هم چنین با بیان اینکه آسفالت‌ریزی معابر خاکی نیز یکی از برنامه‌های شهرداری میاندوآب است، گفت: از مردم درخواست داریم در این زمینه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر را همراهی کرده تا ان‌شاءالله شاهد شهری با آسفالت مناسب و در شأن مردم میاندوآب باشیم.

دیگر خبرها

  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم
  • علیرضا بیرانوند با آهنگ تتلو وارد صنعت مدلینگ شد؛ رخ عقاب! + فیلم
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • تخریب صنف و صنعت طلا و جواهر به بهای اجرای یک سامانه
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • بسیاری از مراجعات مردم به محاکم به دلیل اعتبار دادن به اسناد عادی است
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است