Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین نشست همکاری مشترک حوزه هنری استان اصفهان با مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان روز گذشته در دفتر ریاست حوزه هنری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مهدی احمدی فر در دومین نشست همکاری مشترک حوزه هنری استان اصفهان با مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان، گفت: حوزه هنری به دلیل ارتباط مستمر با هنر به ویژه هنر معاصر و همچنین پرداخت بیشتر هنرمندان به فرم نگران خالی شدن هنر از معنا است، لزوم آگاهی یافتن از داشته های گذشته هنری و اندیشه در خصوص آن در هنر معاصر به خوبی احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اسلام و شیعه همیشه با مسائل روز پیش رفته و ارتقاء داشته و به روز بوده است، به همین دلیل با تکیه بر اصول آن می توان آثار به روزی ایجاد کرد. تولید آثار هنری که در گذشته ایجاد شده اند و تا به امروز مانده اند حکمتی در پشت خود داشته است اما متاسفانه اکنون نگاه حکمی به هنر و تولید اثر هنری نمی شود.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به اهمیت کار در خصوص تاریخ شفاهی انقلاب، دفاع مقدس و اصفهان خبرداد: قصد داریم تا با همکاری مرکز قائیمه بسیاری از کتابهای خود را که با موضوعات تاریخ شفاهی ، انقلاب و دفاع مقدس هستند و مورد توجه مخاطبان قرارگرفته اند برای دسترسی آسان تر به صورت مجازی منتشر کنیم.

در ادامه حجت الاسلام سیدمجید نبوی مدیر عامل مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان گفت: امیدواریم با حوزه هنری استان اصفهان همکاری نزدیکی داشته باشیم و قدمی برداریم که در نهایت نفعی برای مردم و رضایت اهل بیت دربرداشته باشد.

وی افزود: مرکز قائمیه در واقع جمع آوری کننده دیتا است و آنچه مهم است این است که نسل امروز چگونه با دنیا ارتباط برقرار می کند و در واقع دنیای مجازی برای آنها همه چیز است. باید دید چرا نسل های امروز کارهایشان به ماندگاری نسل های گذشته نیست شاید علت این باشد که فرد همتش را بر روی یک کار نمی گذارد تا به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اینکه از گذشته گستره فعالیت های فرهنگی در مرکز اصفهان مستقر بوده است و به اطراف اصفهان توجه نشده است خاطرنشان کرد: باید پوشش فعالیت های فرهنگی مان را در اطراف اصفهان گسترش دهیم تا بتوانیم در پیشرفت فرهنگی آن مناطق موثر باشیم.

گفتنی است، در پایان این نشست مقرر شد که تفاهم نامه همکاریهای مشترک این دو مرکز آماده و به امضای طرفین برسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوزه هنری کرونا حوزه هنری استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید