Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:04:46 GMT

شهید بهشتی در همه عرصه‌ها الگو است

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۲۱۲۶

شهید بهشتی در همه عرصه‌ها الگو است

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز شنبه در دیدار با رئیس دادگستری این شهرستان افزود: درطول  چهاردهه انقلاب مظلوم‌تر از شهید بهشتی نبوده و همواره آماج تهمت‌ها و تبلیغات سو دشمنان قرار داشت و به تعبیر فرمایش امام خمینی (ره) "شهید بهشتی مظلوم زیست، مظلوم شهید شد و خاری در چشم دشمنان انقلاب بود".

وی بیان کرد: امروز دشمنان از هر طریقی سعی در موج سواری و تبلیغات سوء  علیه دستگاه قضائی و قضات کشور دارند تا چهره قضات تلاشگر را به دلیل عملکرد افراد معدودی مخدوش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گناوه  گفت:  قضاوت در دیدگاه اسلام و اولیا الهی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و وظیفه همه ما است که با عملکرد خود دیدگاه مردم را نسبت به این جایگاه مثبت کنیم.

وی ادامه داد: فضای دادگستری شهرستان گناوه مناسب، خوب و مایه امیدواری مردم است و این مجموعه عملکرد رضایت بخشی دارد.
رکنی حسینی گفت: هیچ دستگاهی بی عیب و نقص نیست و در هر بخشی ممکن است افراد متخلفی وجود داشته باشند که قانون با آنها برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: با آغاز ریاست آیت الله رئیسی بر قوه قضائیه، راه‌کارهای خوبی در حال ارائه و اجر است و مردم نسبت به این دستگاه امیدوار شده‌اند.

امام جمعه گناوه گفت: امروز وظیفه همه ما ایجاد امیدواری نسبت به انقلاب و نظام در میان مردم است و نباید گذاشت دشمن به اهداف سوء خود در ناامید کردن مردم دست یابد.

وی بیان کرد: میزان طلاق به طور کلان در جامعه و بویژه در شهرستان با توجه به نسبت جمعیت و به علل و عوامل مختلف بالا است و باید همه مجموعه‌های تبلیغی، کارشناسان، ائمه جمعه، روحانیون اداره ارشاد، تبلیغات، مبلغان برای کاهش این آسیب و آمار آن تلاش کنند.

وی اضافه کرد: پرونده‌های طلاق از مهمترین ورودی‌های دادگستری است که باید از ریش سفیدان در این زمینه بهره برد تا آمار کاهش یافته و  به سمت و سوی سازش درخانواده پیش رفت.

رکنی حسینی  با تبریک هفته قوه قضاییه و دهه کرامت گفت: در دین مبین اسلام الگوها و اسوه‌های نمونه‌ برای خانواده‌ها وجود دارد که برای تقویت بنیان خانواده باید به جامعه معرفی و سیره آنها در جامعه تبیین شود.

امام جمعه گناوه افزود: آماده هر گونه همکاری و همراهی با مجموعه دادگستری شهرستان و قوه قضائیه برای اهداف نظام اسلامی و رفع مشکلات مردم هستیم.

رئیس دادگستری گناوه گفت: تلاش شبانه روزی نیروهای دادگستری شهرستان  و تکریم ارباب رجوع با توجه به حجم زیاد پرونده‌های ورودی قابل تقدیر است.

حجت الاسلام حسن فیروز اردکانی افزود: کارکنان دادگستری به صورت شبانه روز با تلاش بی پایان در حال رسیدگی به مشکلات مردم هستند و با توجه به شلوغی و حجم زیاد مراجعات،  تکریم ارباب رجوع حرف اول را می‌زند.

وی گفت: این مجموعه همواره برای احقاق حقوق مردم و مبارزه با ظلم و فساد گام برداشته و همچنان در این زمینه اعلام آمادگی و تلاش می‌کند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها دادگستری گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری گناوه دادگستری گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاکسپاری پیکر شهید مرتضی غلامی در گناوه

پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بر روی دستان مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور گناوه تشییع و در گلزار شهدای این شهر دفن شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر گناوه ، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام عصر امروز پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) با حضور حماسی مردم شهیدپرور گناوه تشییع و در گلزار شهدای این شهر خاکسپاری شد.

شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بود که سال‌ها به‌عنوان شهید گمنام و خوشنام در نجف‌آباد اصفهان کنار مزار شهید محسن حججی دفن بود که پس از شناسایی با موافقت خانواده، پیکر شهید به گناوه منتقل شد.

پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی ( دشتی نظری) عصر امروز با شعارهای این گل پرپر از کجا آمده از سفر کربلا آمده و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در کنار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای گناوه به خاک سپرده شد.

شهید والامقام «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) متولد 1343 که در زمان شهادت 20 سال سن داشت در گناوه جز شهدای جاوید‌الاثر تا قبل از احراز هویت محسوب می‌شد.

شهید مرتضی غلامی ( دشتی نظری) در سال 1362 جمعی تیپ 55 هوابرد شیراز به منطقه عملیاتی جنوب اعزام شد که در 26 اسفند 1363 در عملیات بدر در منطقه شرق دجله جاده العماره - بصره به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص سال 1388 در منطقه عملیاتی کشف و در نجف آباد اصفهان به عنوان شهید جاوید‌الاثر در میان شهدای گمنام خاکسپاری شد و پس از گذشت 40 سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA شناسایی و در گلزار شهدای گناوه دفن شد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • خاکسپاری پیکر شهید مرتضی غلامی در گناوه
  • استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است