Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور شهردار سمنان در امور بانوان از معرفی برترین‌های رقابت‌های «رایحه کرامت» در سمنان خبر داد.

سمیه قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: قرعه‌کشی مسابقه رایحه کرامت با حضور شهردار سمنان انجام شد و چهار برنده این مسابقه مشخص و معرفی شدند.

وی افزود: این مسابقه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت ویژه بانوان شهر اخلاق برگزار شد و شهروندان خوب شهر اخلاق از آن استقبال خوبی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مشاور شهردار سمنان در امور بانوان، بیش از 200 شهروند در این مسابقه شرکت کرده و به سؤالات پاسخ دادند؛ اما از آنجایی که مسابقه ویژه بانوان سمنانی بود، قرعه‌کشی بین 100 بانو انجام شد.

قاسمی اضافه کرد: در نهایت، نسرین خدادادی، کلثوم غلامی‌آهودشتی، زهرا قاسمی و مریم یداللهی برندگان این مسابقه شدند.

مشاور شهردار سمنان در امور بانوان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در ایام فرخنده دهه کرامت و در مراسمی که در اقامتگاه سنتی سرای کاشیان ما برگزار خواهد شد، از این برندگان تجلیل کنیم.

وی بیان کرد: این مسابقه به همت امور بانوان شهرداری سمنان و با مشارکت اقامتگاه سنتی سرای کاشیان ما برگزار شد.

انتهای پیام/74041/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرامت بانوان بانوان شهرداری سمنان شهرداری سمنان شهردار سمنان امور بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، گل‌گهر طی هفته‌های اخیر که نتوانسته نتایج خوبی کسب کند با غیبت توامان ستاره‌های خط میانی خود نظیر تورس، علیزاده، زنده‌روح و نوید عاشوری مواجه بوده و در قلب خط دفاعی نیز فقدان مسیح زاهدی حسابی به چشم آمد. حالا به استثنای عاشوری بقیه بازیکنان در دسترس اوزونیدیس هستند و تیم هم با انگیزه و امید بیشتری با توجه به حضور در مرحله بعدی جام حذفی در مسابقات آتی به میدان می‌رود.

مصاف گل‌گهر و شمس آذر پیش‌درآمد دیدارهای جذاب لیگ برتر در هفته بیست و ششم بود که البته با تساوی بدون گل تمام شد. در این مسابقه اما صحنه‌های هیجان انگیزی هم اتفاق افتاد و اگر شاگردان اوزونیدیس خودباوری و شانس بیشتری داشتند می‌توانستند با پیروزی از زمین مسابقه خارج شوند.

تورس که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با ارسال 6 پاس گل و زدن 5 گل یکی از ستاره‌های رقابت‌ها بوده، در مصاف با شمس آذر هم بارها در حملات با پاس‌های بلند مواج خود برای هم‌تیمی‌هایش خطرساز شد، اما اوج کار او در دقیقه 89 بود که ضربه ایستگاهی به دست آمده را با تبحر بالایی که در زدن ضربات نهایی دارد، به گل تیرک افقی دروازه کوباند. درنهایت این مسابقه با تساوی تمام شد اما بازگشتن و آمادگی مهره‌های خط میانی گل گهر نظیر زنده روح و علیزاده و قرار گرفتن آنها در کنار سایر نفرات می‌تواند سرمه‌ای پوشان را دوباره به همان هماهنگی بسیاری از هفته‌های لیگ برساند که شکست این تیم کار بسیار دشواری بود.

در این بین همچنین شنیده می‌شود که نوید عاشوری نیز تمرینات را آغاز کرده و شاید بتواند در چند مسابقه پایانی فصل و در صورت رسیدن تیم به فینال جام حذفی کمک حال کادر فنی بشود.

دیگر خبرها

  • گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد
  • رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان برگزار می‌شود
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد