Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،علی اکبر حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ارائه خدمات شرکت برق استان، گفت: ۱۰۰ درصد خدمات مشترکین غیر حضوری است و تمامی ۲۸ خدمت از طریق خدمات غیرحضوری انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود:در ایام کرونا بیش از ۴۸ درصد مردم بصورت خودگردان اقدام به قرائت و اعلام کارکرد کنتور برق خود کرده بودند و خوشبختانه همراهی خوبی در حوزه مدیریت غیرحضوری دارند.

این مسئول اضافه کرد:در حال حاضر نزدیک به ۸ هزار انشعاب غیرمجاز بصورت شناور در سطح استان شناسایی شده که عمدتا به دلیل عدم واگذاری در پروسه مشکلات قانونی است و از نمایندگان مردم درخواست رفع این مشکل را داریم.

حسن بکلو  با اشاره به تلفات انرژی برق در سال گذشته بیان کرد: در سال گذشته میزان تلفات برق ۱۰/۹ درصد بود و کاهش تلفات جزو برنامه‌های اصلی شرکت است.

انتهای پیام/ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بورس منطقه ای سهام شرکت ها بازار سرمایه شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از حسابش بدون اطلاع ، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی متهم برداشت‌های غیرمجاز را در استان تهران شناسایی و پرونده به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

سرهنگ خوشخو تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با راه اندازی یک سایت جعلی و ارسال لینک آن، افراد را به درگاه جعلی هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، وجه را به کارت دیگری منتقل کرده و پس از پی گیری‌های مقام قضایی وجه نقد به صاحب حساب برگشت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ با مراجعه به بانک یا موسسه‌ای که در آن حساب دارند نسبت به درخواست و فعال‌سازی رمز پویای یک بار مصرف خود اقدام کنند تا از دسترسی مجرمان و هکر‌ها به رمز حساب‌های بانکی جلوگیری کرده و حضوری امن و بی‌خطر در حوزه بانکداری الکترونیک در فضای سایبر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تمامی بازماندگان از تحصیل آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد