Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@00:13:46 GMT

بستر لازم برای تعامل با مدارس سما مهیاست

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۲۳۳۶

بستر لازم برای تعامل با مدارس سما مهیاست

رئیس اداره آموزش و پرورش الیگودرز با بیان اینکه بستر لازم برای تعامل با مدارس سما مهیاست، گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز دارای ظرفیت‌ها و امکانات آموزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی در حوزه‌های علمی است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از الیگودرز، فیروز ذلقی در حاشیه بازدید از امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی مدرسه سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی دارای ظرفیت‌ها و امکانات آموزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی در حوزه‌های علمی است و امیدواریم با وجود بستر بسیار خوب بتوانیم زمینه‌ساز ایجاد یک همکاری خوب و تعامل دوطرفه در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی اضافه کرد: «امیدوارم آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز بتواند گام‌های اساسی را در رابطه با تربیت، آموزش و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بردارد.»

رئیس اداره آموزش و پرورش الیگودرز با اشاره به ظرفیت علمی، فرهنگی و فضای آموزشی استاندارد مدارس سما اضافه کرد: «واحد الیگودرز این فرصت را به خانواده‌ها می‌دهد تا با خیال آسوده شاهد ادامه تحصیل فرزندانشان در مقاطع بالاتر باشند و از امکانات عالی و پیشرفته این واحد دانشگاهی به نحو مطلوب استفاده کنند.»

چگونه نسلی تحصیل‌کرده و جامعه‌ای پویا داشته باشیم؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز نیز بیان کرد: «برای داشتن نسلی تحصیل‌کرده و جامعه‌ای پویا باید از ابتدا برنامه‌ریزی کرد و در این راستا دانشگاه‌ها می‌توانند با هم‌افزایی متقابل و تعامل با آموزش و پرورش علاوه بر تحکیم روابط آموزش عالی و آموزش و پرورش تأثیر چشمگیری در توسعه و ارتقای سطح علمی شهرستان الیگودرز داشته باشند.»

اسماعیل درویشی متذکر شد: «چند مجموعه آزمایشگاهی در زمینه صنایع غذایی، ژنتیک مولکولی، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، خاک‌شناسی، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم پایه و فضای آموزشی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی با امکانات مناسب در دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز وجود دارد.»

به گزارش آنا، مدرسه سما بزرگ‌ترین مدرسه غیردولتی هوشمند شهرستان الیگودرز است.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: مدارس سما الیگودرز دانشگاه آزاد اسلامی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک به‌منظور گسترش همکاری‌‏های علمی، پژوهشی، آموزشی و کاربردی با هدف استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌‏های آموزشی، تحقیقاتی، فناوری و رفاهی برای استمرار ارتباط سازمان‎‏یافته بین دو سازمان در سالن جلسات شرکت شیر پاستوریزه پگاه تفاهم‌نامه مشترک امضا کردند.

دبیر هیئت امناء و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این نشست با بیان اینکه «طرح پویش» طرحی دانشجومحور و در راستای تقویت توانمندی و کارورزی دانشجویان در ارتباط با صنعت است، اظهار کرد: دانشگاه با تربیت نیرو‌های انسانی ماهر و متخصص، زمینه اشتغال آنان را مهیا می‌سازد.

مرتضی قاسمی افزود: با عملیاتی شدن طرح پویش، شکاف ایجاد شده بین دانشگاه و صنعت از بین خواهد رفت و گام‌های مؤثری در آموزش‌های علمی و مهارت‌آموزی برداشته خواهد شد و در آینده شاهد تحول چشمگیر در ایجاد اشتغال و راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها خواهیم بود.

وی بیان کرد: امکانات بسیار خوبی در سطح آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی وجود دارد که می‌تواند کمک بالقوه‌ای به صنعت به‌خصوص به شرکت شیر پگاه اراک کند.

مدیرعامل پگاه اراک هم گفت: یکی از سیاست‌های این شرکت ارتباط نزدیک با دانشگاه‌ها بوده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان مرکزی و طبق سیاست‌های شرکت صنایع شیر ایران دنبال ایجاد رابطه نزدیک همسو با سیاست‌های کلان شرکت است.

رامین طهماسبی با تأکید بر نیاز به پشتوانه علمی مناسب برای تولید، گفت: از زمان اضافه شدن این مجموعه به شرکت‌های صنایع شیر ایران پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته که می‌تواند با همکاری دانشگاه و استفاده از ظرفیت علمی و دانش فنی استادان و دانشجویان هرچه بیشتر به اهداف عالی مدنظر دست یابد.

به گزارش آنا؛ تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک در ۱۲ ماده و ۳۹ بند به امضای قاسمی دبیر هیئت امناء و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و طهماسبی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان