Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حشمت بهمنی فرماندار دلفان افزود: این طرح مهمترین آب در بخش مرکزی شهرستان دلفان است که عملیات اجرایی آن از سال ۸۴ آغاز شده و طرح ایستگاه پمپاژ آن سال ۸۸ به بهره برداری رسیده است.

او  اظهار داشت: به سبب نبود اعتبار عملیات اجرایی خط انتقال، شبکه فرعی و آبیاری بارانی این ایستگاه به پایان نرسیده، این در حالی است که بهره برداری از این پروژه نقش مهمی در آبی کردن اراضی کشاورزی منطقه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمنی تصریح کرد: ایستگاه پمپاژ و خط انتقال اسماعیل‎آباد محدوده اراضی مورد نظر شرق شهرستان دلفان و ۲۲ روستای دیگر را در بر می‎گیرد که با احداث شبکه آبیاری و زهکشی یکهزار و ۳۵۰ هکتار از زمین‎های کشاورزی روستا‌های شریف‎آباد، اسماعیل‎آباد، سراب داود، سالیانه زمانه علیا و سفلی و شترخفت تحت پوشش قرار می‎گیرد.

اوادامه داد: با تکمیل این طرح ۵۰۰ هکتار از اراضی توسط شبکه آبیاری گلوم بحری و تیمورآباد آبیاری می‎شوند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند