Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری بیرجند گفت: قصد داریم الزامی شدن استفاده از ماسک در هنگام تردد با ناوگان حمل و نقل عمومی را در ستاد استانی مقابله با کرونا، مصوب کنیم.

به گزارش ایمنا، یدالله غلام پور، اظهار کرد: هر روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح، گندزدایی تاکسی‌های درون شهری در پایانه ابوذر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: اتوبوس‌ها نیز هر شب هنگام توقف در پایانه به طور کامل نظافت و ضدعفونی می‌شوند و ضدعفونی مداوم ایستگاه‌های مکانیزه توقف، تاکسی‌های فرودگاه و ترمینال نیز انجام می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری بیرجند تصریح کرد: علاوه بر علامت گذاری صندلی‌ها در اتوبوس‌های درون شهری بر اساس استفاده ۵۰ درصدی از ظرفیت، کابین راننده با شیلد جداسازی شده است.

غلام پور با تاکید بر اینکه قصد داریم الزامی شدن استفاده از ماسک در هنگام تردد با ناوگان حمل و نقل عمومی را در ستاد استانی مقابله با کرونا، مصوب کنیم، خاطرنشان کرد: این موضوع با توجه به بسته بودن محیط اتوبوس‌ها، به خصوص اتوبوس‌های اسکانیا که امکان باز کردن پنجره نیز وجود ندارد، ضروری است.

وی از ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خبر داد و گفت: بروشورها و اطلاعیه‌های تهیه شده توسط شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در اتوبوس‌ها نصب شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری بیرجند یادآور شد: این سازمان وظایف خود را در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی هر روزه انجام می‌دهد و بخش دیگر برعهده شهروندان است تا با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری‌ها، در راستای حفظ سلامت خود و دیگران تلاش کنند.

غلام پور خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در رعایت نکات بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توانند موارد را به حوزه بازرسی با شماره ۳۲۲۲۶۵۴۵ گزارش دهند.

منبع: ایسنا

کد خبر 430783

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی کرونا در ایران تاکسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم

تین نیوز

گروه بهمن در حال حاضر تعداد قابل توجهی اتوبوس آماده تحویل دارد و در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور آماده عقد قرارداد با شهرداری های استان هاست.

به گزارش تین نیوز، چهارمین مرحله تحویل اتوبوس های اسنا به شهرداری تهران انجام شد. در این مرحله ۲۲ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری تهران شد و تا کنون ۹۵ دستگاه از قرارداد ۵۰۰ دستگاهی اسنا با شهرداری تهران تحویل شده است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است