Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرتضی جمشیدپور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و جمعی دیگر از فعالان بسیج دانشجویی این دانشگاه در پیام توییتری، نسبت به وضع معیشتی کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه و لزوم حمایت از آن‌ها تاکید کردند. جشمیدپور در صفحه توییتر خود نوشت:«کارگران هفت تپه خوزستان چندماهی هست که حقوق نگرفتن و از طرفی هم مدیرعامل شرکت درحال محاکمه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به اوضاع سخت معیشتی این روزها ای کاش بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام به کمک این کارگرها بیان تا حداقل کمی از دردهاشون التیام پیدا کنه».

حجت الله نیکی ملک رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیز با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، نسبت به مطالبات فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز واکنش نشان داد. او در این باره نوشته است:« به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به این عزیزان بسته‌های معیشتی که برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا تهیه شده است به ارزش تقریبی 500 هزارتومان اختصاص یافت. این بسته‌ها با کمک گروه‌های جهادی و دانشجویی توزیع خواهد شد. به امید هرچه سریع تر حل شدن مشکل اشتغال این کارگران عزیز».

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاد اهواز بسیج دانشجویی مرتضی جمشیدپور بسته معیشتی کارگران هفت تپه نیشکر هفت تپه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اهواز بسیج دانشجویی بسته معیشتی کارگران هفت تپه نیشکر هفت تپه بسیج دانشجویی هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی بعد از ظهر پنج شنبه در همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: آموزش و پرورش از دید مقام معظم رهبری در صدر تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی قرار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر انسان سازی را هدف اصلی آموزش و پرورش دانست و افزود: اداره آموزش و پرورش استان بوشهر توانست با برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی برای معلمان و مدیران جایگاه سیزدهم کشور را از آن خود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر و تعامل گسترده آموزش و پرورش این استان با سایر ادارات باعث شده تا اداره آموزش و پرورش استان در شرایط خوبی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان از تخصیص اعتباری خوب برای این اداره در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده تعداد ۱۰۰ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و افتتاح شود.

کد خبر 6095236

دیگر خبرها

  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • آیپک؛ اتاق فرمان سرکوب بیداری دانشجویی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی