Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@12:29:14 GMT

3 کشته و یک مجروح در تصادف محور تایباد_مشهد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۲۸۴۰

3 کشته و یک مجروح در تصادف محور تایباد_مشهد

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد از تصادف رخ به رخ تریلی با تاکسی سمند در محور تایباد - مشهد و مرگ 3 تن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی‌اکبر قربانی اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس۱۱۰ مبنی بر تصادف شدید دو خودرو در محور تایباد - مشهد کیلومتر ۱۰سه راهی محسن آباد بلافاصله گشت‌های کلانتری کاریز، تیم‌های پلیس راه و اکیپ‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد افزود: دربررسی صحنه تصادف مشخص شد تاکسی سمند حامل چهار مسافر در محور تایباد - مشهد در حرکت بود که به صورت رخ در رخ با یک دستگاه تریلی کشنده حامل لاستیک برخورد کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه دلخراش راننده و دو سرنشین تاکسی سمند به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و یکی از مسافران تاکسی که مصدوم شده بود توسط اکیپ اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان تایباد انتقال و تحت مداوا قرارگرفت.

قربانی خاطر نشان کرد :کارشناس پلیس راه در بررسی اولیه علت وقوع این حادثه را ترکیدگی لاستیک تریلی و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد که تحقیقات در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف مشهد فرمانده انتظامی شهرستان تايباد علی اكبر قربانی تایباد محور تایباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد

به گزارش «تابناک»، محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز