Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@03:03:29 GMT

زندگی با طعم «خردل»

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۳۳۸۰

زندگی با طعم «خردل»

روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی، یادآور 63 هزار شهید، مجروح و جانباز در حملات غیر انسانی دشمن با سلاح‌های شیمیایی در جبهه‌های نبرد و نقاط مسکونی است که طی 387 بار حمله در طول جنگ تحمیلی عراق علیه میهن اسلامی‌مان صورت گرفت. ثبت و یادآوری این روز در تاریخ، مجالی برای تامل و تعمق بشریت را فراهم نموده و فرصتی است برای به خاطر داشتن رنج‌های تمامی قربانیان سلاح‌های شیمیایی مرگبار چه در سردشت و حلبچه و چه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، تا نگاه‌ها و افکار را متوجه آن کرده و اقدامات لازم را برای ممانعت و مقابله با آن تهییج و بسیج نماید و مرهمی برای کاهش آلام قربانیان، بازماندگان آنان و وجدان‌های بیدار تاریخ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانبازان شیمیایی بیمارستان ساسان غلامرضا اباذری جانباز شیمیایی منطقه شلمچه شرق بصره عملیات کربلای 8 سال 59 غلامرضا جانباز مجروح شیمیایی منطقه شلمچه شرق بصره عملیات کربلای 8 سال 59، هادی رمضانی جانباز شیمیایی گیلانغرب سال 64 غلامرضا جانباز مجروح شیمیایی منطقه شلمچه شرق بصره عملیات کربلای 8 سال 59 هادی رمضانی جانباز شیمیایی گیلانغرب سال 64 هادی رمضانی جانباز شیمیایی گیلانغرب سال 64 اصغر رحمتی جانباز شیمیایی 55 درصد منطقه سومار سال 65 اصغر رحمتی جانباز شیمیایی 55 درصد منطقه سومار سال 65 اسماعیل کاظمی جانباز 45 درصد شیمیایی منطقه سومار سال 64 شهاب نقش تبریزی جانباز شیمیایی منطقه بانه سال 66 شهاب نقش تبریزی جانباز شیمیایی منطقه بانه سال 66 حسن خورشیدی جانباز شیمیایی شهاب نقش تبریزی جانباز شیمیایی منطقه بانه سال 66 نفر وسط اسماعیل کاظمی جانباز 45 درصد شیمیایی منطقه سومار سال 64

منبع: آنا

کلیدواژه: شیمیایی جانباز بیمارستان ساسان جانبازان شیمیایی جانباز شیمیایی منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان پیکر این جانباز سرافراز امروز بعد از نماز جمعه از مصلای وحدت گرگان تشیع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

شهید مدافع حرم علی اصغر جفایی نوده متولد سال ۱۳۵۷ بود و از سال ۹۳ بعنوان نیروی بسیجی مدافع حرم به سوریه اعزام شده بود.

او سال۹۴ در جبهه عراق علیه داعش شیمیایی و سال ۹۵ در بوکمال سوریه از ناحیه ستون فقرات جانباز شده بود.

دیگر خبرها

  • این ملحفه‌ها باعث اگزما در پوست می‌شوند
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • ثبت زندگی سلاطین کوهستان در ارتفاعات برفی سوادکوه + فیلم
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • وقتی «علی خاوری» ابراهیم هادی زمانه شد
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • چرا رتیل‌ها مودار هستند؟
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد