Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها سپاه حضرت محمد(ص) با اشاره به رشادت رزمندگان مازندران در خان طومان گفت: نخستین پایان‌نامه کارشناسی ارشد با موضوع شهدای خان‌طومان دفاع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیمرغ،سرهنگ حمید رضا قریشی ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت فضای آموزشی در قالب طرح جهادی رضوان در  روستای برج خیل شهرستان سیمرغ، اقدام ارزشمند احداث فضای آموزشی را کمک مومنانه و مخلصانه دانست و اظهار داشت: مردم مازندران در دفاع مقدس کارنامه درخشانی داشتند و پرچم بارگاه امام رضا(ع) توسط فرمانده لشکر 25 کربلای مازندران بر فراز مسجد فاو  به اهتزار درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد و خاطره شهدای مازندرانی خان‌طومان را گرامیداشت و از دفاع نخستین پایان‌نامه کارشناسی ارشد با موضوع یکی از شهدای خان‌طومان به‌زودی خبر داد.

قریشی رسالت و ماموریت پایگاه‌های مقاومت را تقویت فضای معنوی و انقلابی و بسییجی در ادارات اعلام کرد و افزود: در روز چهارم شهریور روز کارمند از هر استان یک نفر به‌عنوان کارمند تراز انقلاب اسلامی معرفی خواهد شد.

شیر خان طومان که بود؟عزاداری شهدای مدافع حرم «خان طومان» در سوریه + فیلم« ام الرصاص تا خان طومان» در راه نمایشگاه

شهبازی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای مبارزه با مواد مخدر کشور نیز با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری درباره اشاعه فرهنگ اجرای طرح‌های جهادی، انجام کار جهادی و انقلابی را تنها راه به سامان رساندن کشور و  عامل مهم برای موفقیت  در رفع مشکلات مردم دانست.

وی افزود: برای رفع مشکل فضای آموزشی دانش آموزان در روستای آسیب‌دیده از سیل، پایگاه مقاومت بسیج شهدای مبارزه با مواد مخدر کشور پیشنهاد سومین طرح عمرانی خود در قالب طرح جهادی رضوان سه در شهرستان سیلزده سیمرغ را به سازمان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات را ارائه کرد.

شهبازی گفت: برای احداث این فضای آموزشی از ظرفیت کمک‌های مردمی سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها و مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست جمهوری و همه افراد خیر و نیکوکار، کارمندان داوطلب و علاقه‌مند بهره‌مند می‌شویم. 

وی بیان کرد: احداث خانه روستایی در اریم نکا و احداث زیرساخت مدرسه در گیلانغرب از جمله طرح‌های جهادی و تجارب موفق پایگاه شهدای مبارزه با مواد مخدر کشور بوده که عملیات احداث آن پایان یافته است.

به گفته این مسئول ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، به فرمایش رهبر معظم انقلاب طرح جهادی یک خدمت‌رسانی مادی و معنوی است و امیدواریم که در اجرای این طرح سنت الهی مبنی بر هدایت جهادگران پشتوانه و رزق معنوی همه دست‌اندرکاران طرح  و خیرین باشد.

به گزارش تسنیم این فضای آموزشی در قالب طرح جهادی رضوان با محوریت اجرایی پایگاه مقاومت بسیج شهدای مبارزه با مواد مخدر کشور و مشارکت سازمان بسیج ادارات و  وزارتخانه، کارمندان، افراد خیر و نیکوکار در روستای برج خیل شهرستان سیمرغ و برای ارتقا سطح امکانات تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی احداث می‌شود.

انتهای پیام/682/ح

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای مبارزه با مواد مخدر کشور فضای آموزشی مقاومت بسیج سازمان بسیج طرح جهادی خان طومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید

ایسنا/کرمان مدیر گلزار شهدای بین‌المللی کرمان گفت: شهید هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان بود که سرعت عمل در کار و انجام وظیفه داشت و یک فرمانده باهوش، با شجاعت و تواضع بسیار بالا بود.

سردارمحمدرضا حسنی سعدی غروب ۱۰ اردیبهشت ماه در مراسم جشن تولد سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی (فرمانده اطلاعات سپاه سلمان) اظهار کرد: حضور عاشقان در گلزار و آرامش گرفتن در کنار شهدا نشان می‌دهد که آرمان و راه شهدا زنده است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید هاشمی بیان کرد: شهید هاشمی بعد از جذب در قرارگاه قدس سپاه، به واحد اطلاعات و عملیات معرفی شد و مدت زیادی با شهید مدافع حرم سردار جمالی و مدتی با سردار موسوی مسئول اطلاعات قرارگاه قدس کار کرد.

وی اظهار کرد: هر ماموریتی به سردار هاشمی واگذار می‌شد، اول خودش بررسی و شناسایی می‌کرد و وارد میدان می‌شد.

حسنی سعدی بیان کرد: شهید هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان بود و تیزهوشی بسیار بالایی داشت؛ در مدت کمی به تمام سران عشایر و طوایف سیستان و بلوچستان اشراف پیدا کرد و به منطقه مشرف بود.

مدیر گلزار شهدای کرمان گفت: شهید هاشمی سرعت عمل در کار و انجام وظیفه داشت و یک فرمانده باهوش، با شجاعت وتواضع بسیار بالا بود.

وی بیان کرد: شهادت حق سیدحمید بود زیرا فردی خدایی، مخلص، انقلابی بود و شب و روز نمی‌شناخت. شهید هاشمی برای دفاع از ناموس مردم و برای برقراری امنیت در سیستان و بلوچستان به میدان رفت و هشتم مهرماه سال ۱۴۰۱ در زاهدان به شهادت رسید.

حسنی سعدی در پایان گفت: از شهید هاشمی سوال کرده بودند چه زمانی برمی‌گردی کرمان؟ در پاسخ گفته بود یا بازنشسته می‌شوم و می‌آیم یا شهید می‌شوم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم، مسئول گروه جهادی شهید سیدحمیدرضا هاشمی نیز بیان کرد: اولین گرمخانه را در کرمان از شش ماه قبل در بلوار ۲۲ بهمن راه‌اندازی کردیم و تاکنون ۲۹ نفر از میهمانان «مددسرای بهشت» را به کمپ ترک اعتیاد فرستاده و پنج خانم را به مرکز تی سی معرفی کردیم.

حسینی اظهار کرد: در گروه جهادی برای کودکان کار نیز برنامه داریم و از ماه آینده یک طرح در این زمینه آغاز خواهیم کرد و مطالبه گری در محلات را نیز دنبال می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، مراسم جشن تولد ۴۶ سالگی سردارشهید سیدحمیدرضا هاشمی با حضور پدر، همسر، برادر شهید و جمعی از مردم و خانواده شهدا همراه با برنامه‌های فرهنگی، مدیحه سرایی و ... در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها