Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@20:41:24 GMT

زمان آغاز تمرینات تیم والیبال بزرگسالان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۳۴۸۶

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، طی نشستی صمیمی  با حضورحبیب کاشانی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا  زمان برگزرای تمرینات تیم والیبال بزرگسالان مشخص شد و تمرینات این تیم از امروز شنبه هفتم تیرماه رسما شروع خواهد شد.

پس از قرائت قرآن مجید، حبیب  کاشانی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ، ضمن خوش آمدگویی به کادر فنی و بازیکنان ، از زحمات سرمربی و کادر فنی گذشته تقدیر و تشکر بعمل آورد و علت عدم حصول نتیجه دلخواه در فصل گذشته را  تعطیلی لیگ و شروع ویروس کرونا عنوان نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان همچنین از مصطفی  کارخانه بعنوان شناسنامه والیبال ایران یاد کرد.

در ادامه این نشست مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بزرگسالان سایپا  ضمن قدردانی از اعتماد مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا به وی   ،به تشریح اهداف و برنامه های پیش رو تیم والیبال پرداخت و عنوان کرد تیم های لیگ برتر امسال مدعی و قدرتمند هستند و تیم سایپا برای رسیدن به قهرمانی  راه پرپیچ و خمی را در پیش رو دارد  و با توکل بر خدای متعال،  و خودباوری و با تکیه بر  نقاط قوت تیم

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حبیب کاشانی تیم والیبال سایپا شرکت فرهنگی ورزشی سایپا تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال کامل شد

به گزارش قدس آنلاین، تمرینات تیم ملی والیبال از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی از پنجم اردیبهشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایون‌فرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت، تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز (یکشنبه) به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعد از ظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعد از ظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، مائوریسیو موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • ترکیب تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست